Het Grote incoming topic Deel IX

Op de valreep in het jaar, nog twee horloges naar mij onderweg!
Met dank aan Jasper, deze coole Fratelloris

En via MP deze. Ik paste vandaag de 35 en 40mm varianten. Ik zou het liefst een 38mm hebben denk ik. Maar omdat de 35 toch wat klein leek op mijn pols, toch voor een 40mm variant gegaan. Tegen een lief prijsje

32 likes

Al een tijdje niks gekocht, maar nu een Smiths Commando incoming. Fijn maatje met 36mm en ben met name benieuwd naar de bruine kleur van de dial.

32 likes

Fantastisch mooi die wijzerplaat

2 likes

Mooi duo! :+1::sunglasses:

1 like

Bruine dial? Normaal zou ik zeggen: nee.

Maar dit ziet er schitterend uit zeg :ok_hand:

Ik ben blij :smiley:

61 likes

ha!
hij is er :+1:

1 like

mooi,lijkt best veel op grand seiko,of is dat dan vloeken in de kerk

1 like

Knaller zeg, veel draagplezier kerel!

1 like

Cool :sunglasses:. Gefeliciteerd

1 like

Je zou voor minder! Prachtstuk!

1 like

Misschien ontketen ik een hetze, wat niet de bedoeling is. Maar zou mooi zijn op witte rog:

2 likes

Het zou er vast goed uitzien. Maar ik laat em lekker op de titanium band. Draagt fantastisch :+1:

2 likes

Prachtig :heart_eyes: Gefeliciteerd :partying_face:

En je minstens 1x per dag verbazen over de werkelijk belachelijke nauwkeurigheid van tijd en elke tik. En 1x per maand genieten van de perpetual calendar. En 12 uur ‘s-avonds :wink: En het glas. En het titanium. Zo lekker, zo mooi. Genieten!

5 likes

Gisteren op de knop gedrukt voor deze Citizen…:grin:

Over ca. 2 weken vanuit de US hier

27 likes

:grimacing:

17 likes

Jij gaat hard…

1 like

Ja, iets te hè, maar ik beroep me op toeval. Ik zit al naar deze dingen te kijken sinds TGV er een filmpje aan gewijd heeft. Stiekem best verfijnde horloges met een mooie krasbestendige kast van wolfraamcarbide en saffierglas.

Hij zal het vast niet redden naast de Doxa, maar dat maakt niet zo veel uit omdat mijn vriendin hem waarschijnlijk toch gaat jatten.

12 likes

Even wat bandjes besteld bij de forum sponsor.

Altijd leuk om een beetje te swappen.

7 likes

35 likes