Het Grote incoming topic Deel IX

Dank je Anthony, ik kijk er erg naar uit :upside_down_face:

1 like

Die is bijzonder (mooi)

Zo tof…Waar vind je zoiets?

1 like

Topper dat!
En alleszins niet mainstream. Proficiat.
Tot de verkiezing van 2023 had ik die nog niet gezien.

Dat is een nogal bizar verhaal, maar lang verhaal kort. Hij was te koop ik viste naast het net en 2 weken later wilde de nieuwe eigenaar er vanaf! Mijn geluk:)

1 like

Binnen:

8 likes

Onwijs veel sterkte!

1 like

IMG_9588

Ik begin 2024 met een aller daags horloge met een maat van max 40 mm die ik elk moment van de dag kan dragen , ik ben de duikers en dressers wel beu. Hij zou eigenlijk vandaag binnen komen ware het niet dat PostNL weer eens loopt te kutten. Hij komt morgen dan toch, er zou een Ronda Quartz uurwerk in moeten zitten. Een horloge van Duitse makelarij had ik nog niet.

7 likes

Is het een beetje goed kwaliteit, afwerking etc?

1 like

Geweldig. Dat zijn de beste, waar je eerst naast denkt te vissen, en die dan toch naar je toekomen. Veel plezier ervan!

1 like

Vreselijk te lezen, hopelijk kan je het snel plaatsen en verder gaan met je leven.
Voor nu veel sterkte gewenst!

De allerlaatste Craftsman Series 1 uit de handen van Eric Yeh (eigenaar van Havaan Tuvali):

27 likes

Ik vind de prijs / kwaliteit echt gewoon heel goed. Erg tevreden. Uiteraard spreekt het design van de horloges me aan :ok_hand: maar absoluut niets mis met de kwaliteit.

1 like

Nice Nico!! :ok_hand:

1 like

Sterkte!

1 like

Dank je, Jur. Magi heeft er iig goed de spreekwoordelijke sokken in. Komt vandaag al aan :+1:

1 like

49 likes

Die is mooi, welk materiaal is de dial?

2 likes

Poah, dit is gaaf :star_struck:

:laughing:

:pray:

7 likes