Het Grote incoming topic Deel IX

@Sivari fraai! :ok_hand:

Beauty…goede keuze en beslissing voor nieuw uit Japan. :+1:

Prachtig! :ok_hand:

3 likes

Dankjewel! :clinking_glasses:

1 like

Heel gaaf. Veel plezier ermee.

1 like

Al sinds de release op het oog, en nu met flinke korting gekocht:

Eerste Timex in de collectie, en na lange tijd weer een sexy plexi.

26 likes

Erg leuk horloge, draagt fijn.:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je rode NA. Even posten in het Timex only topic :+1:t2:

1 like

Moet je dan 21% plus kosten betalen toch

1 like

21.6% onderaan de streep schat ik. :see_no_evil:

2 likes

Haha lekker geschat!

1 like

De vrouw vond het een goed idee om mij een mooi kado te geven.
En ik ben het helemaal met haar eens :joy::grin:

12 likes

Op één mislukte aankoop van een Yema na is dit mijn eerste aankoop sinds een jaar. Een heel fucking jaar. Dat kwam doordat ik mezelf steeds wijs maakte dat ik dit keer ging doorsparen voor iets uit de high-end-categorie… Het is een Mudman geworden. High-end op zijn eigen manier. Ik heb hier wel zin in hoor!

Ik hoop wel dat de leesbaarheid van het display niet zó slecht is als menig review doet geloven. Maar deze kleurstelling vind ik te bruut om ongezien af te schrijven. Iemand ervaring?

15 likes

Mooi model zeg! Ook mooie maat :ok_hand:

1 like

Voor als je ongeveer de tijd wil weten :smiley: Hij’s vet!

Negatief displays komen er hier niet meer in, niet te doen als het gaat om afleesbaarheid.

Ben benieuwd naar jouw mening.

1 like

Het hing al even in de lucht, maar deze is nu officieel incoming. Onder andere met dit horloge vieren we ons 2 jaar samen zijn :couple_with_heart_woman_man:. De bandjes die ik van mijn vriendin kreeg voor nieuwjaar zijn speciaal voor dit horloge uitgekozen en liggen al een tijdje klaar.

62 likes

Prachtig horloge!

1 like

Geweldig. Krijgt zij ook iets? :joy:

1 like

What’s in a word. Ik heb een oude square met negatief display die inderdaad niet te doen is. Ik heb wel ergens gelezen dat die in de nieuwe mudman weliswaar slechter presteert dan de positieve variant, maar nog altijd beter dan eerdere negatieve G-shock displays. Dus ik heb nog goede hoop. Ik wil ook best een beetje leesbaarheid inleveren voor het i.m.o. veel toffere uiterlijk. Ik ga er immers geen donkere kerkers mee ontruimen. Mocht het toch tegenvallen dan zal ik de zwarte met positief display overwegen.

3 likes

Toch nog bijna 3 weken volgehouden in het nieuwe jaar :raised_hands: Gefeliciteerd Vincent!

1 like

Zeer zeker. Maar :shushing_face:. En ze mag dit horloge natuurlijk ook eens om doen, dat laat de 35mm wel toe denk ik.

Het mag een wonder heten dat ie er in 23 al niet was. :joy: Anders had ik nu waarschijnlijk een overeenkomst met @Gup gesloten om zijn aquastar over te nemen. Gelukkig lonkt de zomer nog niet.

3 likes