Het Grote incoming topic Deel IX

Skeleton is ook zeer mooi.
Ikzelf ben wel meer voor closed dials in het algemeen, maar Zenith doet dit goed met hun skeleton dials.

1 like

Zou ff langs peterlc rijden, of een serieuze juwelier. Met die k*ttools kras je zo je caseback… terwijl met een goeie caseback removal tool je bijna 0 kans hebt op krassen.

1 like

Folieken :ok_hand:t2:
Het klinkt ook nog als een ziekte.

3 likes

Heb ondertussen idd Peter al gesproken en ga deze week ergens even langs om het profi te laten doen. Beter.

@the_timekeeper dit is de SBGV229

@Bro nou idd :nerd_face:

Goed idee!

Peter heeft een prima horotec caseback tool met weet ik hoeveel hulpstukjes. Ik wil echt nooit meer een caseback openen zonder zo’n ding.

1 like

Ik zie nu wat die dingen kosten…moet wel kwalitatief goed spul zijn idd.

Yes. Volgens mij gewoon heel prima.

1 like

Tijden geleden lang zitten dubben om (toen nog voor normale prijs) een SARB017 in de winkelmand te leggen. Tot mijn spijt toentertijd nooit gedaan. Kortgeleden zag ik nieuws over de groene JDM versie (SBEJ005) van de GMT Alpinist. Ik kon het nu niet laten, blij ei.

19 likes

als je teveel gaat kijken duurt het gewoonlijk niet lang voor je op die verdommense bestelknop duwt :smiley:
maar hij is gewoon :heart_eyes:

19 likes

Wat een schitterende combi met die gele band!

1 like

Gaaf Jacobus! Past goed bij je indrukwekkende Citizen verzameling :+1:

1 like

Oeps, van het voornemen om te minderen in 2023, inmiddels in 2024 al 2 nieuwe NA (waarvan deze incoming).

23 likes

Prachtig, ik heb er al jaren plezier van

30 likes

Proficiat, prachtig horloge deze “oude” Zenith Defy :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig

Alleen helaas geen fijnafstelling op de gesp

Vandaag deze leuke Casio vintage ontvangen! Morgen bij daglicht eens rustig instellen en het bandje op maat maken.

17 likes

43 likes

Altijd een sympathiek model gevonden.

3 likes

Je geeft niet op met de club :smiley:

1 like

Ik ga net zolang door tot ik weet wat met zo aantrekt in dit horloge en een leren band lijkt me een betere fit dan de textiele die erbij zat.