Skeleton is ook zeer mooi.
Ikzelf ben wel meer voor closed dials in het algemeen, maar Zenith doet dit goed met hun skeleton dials.
Zou ff langs peterlc rijden, of een serieuze juwelier. Met die k*ttools kras je zo je caseback… terwijl met een goeie caseback removal tool je bijna 0 kans hebt op krassen.
Folieken
Het klinkt ook nog als een ziekte.
Heb ondertussen idd Peter al gesproken en ga deze week ergens even langs om het profi te laten doen. Beter.
@the_timekeeper dit is de SBGV229
@Bro nou idd
Goed idee!
Peter heeft een prima horotec caseback tool met weet ik hoeveel hulpstukjes. Ik wil echt nooit meer een caseback openen zonder zo’n ding.
Ik zie nu wat die dingen kosten…moet wel kwalitatief goed spul zijn idd.
Yes. Volgens mij gewoon heel prima.
Tijden geleden lang zitten dubben om (toen nog voor normale prijs) een SARB017 in de winkelmand te leggen. Tot mijn spijt toentertijd nooit gedaan. Kortgeleden zag ik nieuws over de groene JDM versie (SBEJ005) van de GMT Alpinist. Ik kon het nu niet laten, blij ei.
als je teveel gaat kijken duurt het gewoonlijk niet lang voor je op die verdommense bestelknop duwt
maar hij is gewoon
Wat een schitterende combi met die gele band!
Gaaf Jacobus! Past goed bij je indrukwekkende Citizen verzameling
Oeps, van het voornemen om te minderen in 2023, inmiddels in 2024 al 2 nieuwe NA (waarvan deze incoming).
Proficiat, prachtig horloge deze “oude” Zenith Defy
Prachtig
Alleen helaas geen fijnafstelling op de gesp
Vandaag deze leuke Casio vintage ontvangen! Morgen bij daglicht eens rustig instellen en het bandje op maat maken.
Altijd een sympathiek model gevonden.
Je geeft niet op met de club
Ik ga net zolang door tot ik weet wat met zo aantrekt in dit horloge en een leren band lijkt me een betere fit dan de textiele die erbij zat.