Het Grote incoming topic Deel IX

Geweldig. Krijgt zij ook iets? :joy:

1 like

What’s in a word. Ik heb een oude square met negatief display die inderdaad niet te doen is. Ik heb wel ergens gelezen dat die in de nieuwe mudman weliswaar slechter presteert dan de positieve variant, maar nog altijd beter dan eerdere negatieve G-shock displays. Dus ik heb nog goede hoop. Ik wil ook best een beetje leesbaarheid inleveren voor het i.m.o. veel toffere uiterlijk. Ik ga er immers geen donkere kerkers mee ontruimen. Mocht het toch tegenvallen dan zal ik de zwarte met positief display overwegen.

3 likes

Toch nog bijna 3 weken volgehouden in het nieuwe jaar :raised_hands: Gefeliciteerd Vincent!

1 like

Zeer zeker. Maar :shushing_face:. En ze mag dit horloge natuurlijk ook eens om doen, dat laat de 35mm wel toe denk ik.

Het mag een wonder heten dat ie er in 23 al niet was. :joy: Anders had ik nu waarschijnlijk een overeenkomst met @Gup gesloten om zijn aquastar over te nemen. Gelukkig lonkt de zomer nog niet.

3 likes

Thanks! Bandjes net binnen, benieuwd welke twee er het beste bij passen straks

13 likes

Bedankt. Op het hele uur weet je precies hoe laat het is. :joy:

Deze zou nu toch binnen enkele weken op de mat moeten vallen, duurt lang!

22 likes

Geen ervaring met deze mudman maar heb mn Gw b5600 teruggestuurd omdat hij zonder lampje niet af te lezen was

1 like

Super! Gefeliciteerd!

1 like

29 likes

Bedankt Jorne :pray:

1 like

Ik had wel trek in iets blauws, vanalles bekeken. Echt van alles ook Omega’s en zelfs een DJ in de hand gahad. Maar dat werd me veels te gek.

Binnenkort deze om de pols en een EV op de oprit :+1:t2:

32 likes

56 likes

Nice, dit is de 39mm?

1 like

38 mm

1 like

Prachtig hoor, zeker die ene die bij Q stond :ok_hand::ok_hand:
Nog iets vertrokken ook?

1 like

Ja die idd, 2 vertrekkers

12 likes

Mooi! Heerlijk merk dat Nomos en leuk om het zo te vieren.

1 like

Bedankt. Nomos is ook een merk die ik erg leuk vind. Dit wordt mijn derde. Overigens het enige merk waar ik meer dan 1 horloge van heb.

Die Archimede heb ik een jaar of 5 terug aan mijn vader gegeven. Eenvoud. Mooi. :ok_hand:

2 likes