Het Grote incoming topic Deel IX

ja, dat zag ik ook, maar als die pins verwijderbaar zijn, wat de drilled holes impliceren dan hoop ik dat je ook reguliere banden kan gebruiken, zonder die ongetwijfeld prijzige clip on variant van Panerai?

Lijkt me ook.

gevonden:
As soon as it looks worn-out and at every new strap purchase, it should be replaced by a new one (free of charge). If a customer wants to use a standard strap, the spring bar must be replaced by a bigger one, which will no longer be compatible with a PAM Click Release strap.

Schitterende keuze! :+1:

1 like

Bedankt jasper. :pray:

1 like

En mooi te lezen dat hij er voor een gelegenheid komt. Ik heb mijn Tangente gekocht voor de geboorte van mijn zoon en dat is de reden dat hij niet mag vertrekken. Zo van die gelegenheidshorloges draag je toch altijd met wat meer gevoel, althans hier toch :blush:

En een Tangente is gewoon een heerlijk tijdloos horloge. Alleen inderdaad opletten dat je wederhelft er niet mee weg is :wink:

1 like

Met dank aan @slls.

23 likes

Potverdorie lekker, zat er ook al met een beetje een schuin oog naar te kijken

1 like

Ik stuur m gelijk door…

1 like

Net als veel anderen hier denk ik :grin:

17 likes

Incoming

38 likes

Verrassend! Da’s geen Speedy…

1 like

Je kan alle banden er gewoon op monteren, geen zorgen. Enkel de banden van Panerai hebben dat kliksysteem, verder is het gewoon een standaard geschroefde aanzet. De geschroefde pin kan je met elke band gebruiken.

3 likes

ah mooi, dank voor je antwoord :+1:

Als het goed is incoming mogen :slight_smile:

21 likes

Zelf samenstellen fase is weer aangebroken, komoworks heeft weer een erg toffe wijzerplaat gelanceerd, nu nog denken over de juiste case en wijzers!

10 likes

Ik vind het al een intrigerend stuk sinds de release in 21, dus ik kon deze niet laten liggen. Als hij bevalt, dan mag hij in de toekomst eens mee gaan diepzeeduiken. Ik wil volgend jaar de hobby terug oppikken, dus wie weet :slight_smile:

Benieuwd… de zomer mag komen! :sunglasses:

51 likes

En daar is ie!

30 likes

Gefeliciteerd met de snelle keuze Jasper :+1:t2:

1 like

Dankje! Ik had me nochtans voorgenomen om geen impulsaankopen te doen. 3 weken in 2024 en het is alweer prijs :see_no_evil:

4 likes