Het Grote incoming topic Deel IX

Voor mij zijn er 2x af0210 straps onderweg. Dit setje:
IMG_2154

4 likes

Net binnen, Praesidus Rec Spec - OG Sunray.
Hommage van Seiko MACV-SOG

8 likes

Tnx Vincent !

Hij is echt fantastisch :heart_eyes:

(bij daglicht maak ik ff betere foto’s)

jij hebt ook echt weer iets prachtigs om je op te verheugen!

Die rode plaat is echt heel gaaf!

33 likes

Ahhh kan niet wachten. Is lang onderweg uit griekenland. Nu in eindhoven. Ondertussen post iedereen hier mooie nieuwe heur chrinos in het groen. Het zwarte hirch kric bamdje is er al😁

Die Japanese Oxblood is heel gaaf. Hoe is trouwens de afleesbaarheid van de fumé groene plaat die jij hebt? Dat is wel iets waarover ik twijfel bij groen en rood als wijzerplaat. De wit/creme varianten bij Anordain vind ik dan weer een goede optie omdat die een goed contrast hebben.

1 like

De afleesbaarheid bij daglicht is erg goed. Geen enkel probleem. Bij mijn zwarte Cartier tank is dat minder :upside_down_face:

1 like

Je was me 3 minuten voor, maar gefeliciteerd met deze knaller :star_struck:

1 like

Jij zou toch gaan sparen voor een Echte Grote Klapper? :wink:

1 like

Horloges sparen :man_shrugging: :rofl:

1 like

Ja ik was net even online, en zag hem vers in het blauw staan, dus gelijk maar gereageerd.

Had de laatste tijd al vaker achter het net gevist. Nu geluk, en erg blij mee !

2 likes

Prachtig ding! Veel plezier ervan :clap:

1 like

Inmiddels om de pols en hij draagt heerlijk. Altijd weer een opluchting. Is me helaas iets te vaak overkomen dat de draagbaarheid in de praktijk tegenviel.

12 likes

Deze is onderweg voor de Hanhart 417ES 1954:
Zinin!

8 likes

Ik kan dit soort dingen slecht weerstaan, ik vind Hodinkee cool, Ben een toffe vent en ik heb geen ruggegraat dus resultaat…

17 likes

Mijn eerste Orient incoming
Nieuw model 40 mm
Besteld in Amerika

15 likes

Incoming! The Baltic Hermetique
Vind de 3D lume en de ingelegde metalen ring heel tof. Benieuwd hoe deze in het echt gaat zijn!
Vind de 37mm wel spannend (wel 46mm lugs)

46 likes

Heel mooi!

1 like

Kon het niet laten, mijn eerste field watch. Nu 2 weken wachten :face_with_raised_eyebrow:

30 likes

Toffe kleuren combinatie!

1 like

Cool. Is dat issue met dat minutentrack gefixed?