Integendeel, met een 38mm kast en een dikte van 12.8 is die voor een chronograaf aardig bescheiden.
Juist een van de eerdere modellen gezocht om die afmetingen, komt het horloge naar mijn inschatting wat beter tot zijn recht.
Integendeel, met een 38mm kast en een dikte van 12.8 is die voor een chronograaf aardig bescheiden.
Juist een van de eerdere modellen gezocht om die afmetingen, komt het horloge naar mijn inschatting wat beter tot zijn recht.
Oh dat is zeker heel netjes. Heel anders dan het op de foto overkomt. Ben echt benieuwd!
Het kan erger. Vandaag geprobeerd contact op te nemen met de inklaringsafdeling van PostNL, maar had 57 wachtenden voor mij. Probeer het morgen even opnieuw
Wat heb jij besteld?!
Een Omega Seamaster 120m Calypso. Verstuurd vanuit Australië, dus snap de extra controle. Hoop dat de verkoper geen goedbedoelde Australische lekkernijen had toegevoegd. Gedroogd kangoeroevlees bv
Ik hoop het ook niet inderdaad Leuk! maar de tandjes hee, was er niet één die iets dichterbij te vinden was?
Naah, deze krengen komen uit 1981. Lastig te vinden. Komen er een hoop uit Australië. Geen idee waarom. Aardige afstand afgelegd idd
Komen er een hoop uit Australië. Geen idee waarom.
Ben wel nieuwsgierig naar de reden
Omega Seamaster 120m Calypso
Cool
Volgende keer maar met FedEx laten versturen. PostNL inklaringen, is een ramp!!!
Had deze week nog een FedEx pakketje uit Californië, deur tot deur in 36 uur!!!
Nice! Ben benieuwd
Ben wel nieuwsgierig naar de reden
Ik gok vanwege het recreatief duiken wat daar natuurlijk erg populair is en in de jaren 80 wellicht nog populairder? Dit horloge is vernoemd naar het schip van Jacques Cousteau. De bijnaam is zelfs door Omega overgenomen op hun website:
https://www.omegawatches.com/en-us/watch-omega-seamaster-120-calypso-sr-396-0929
Heel tof!
even gesnuffeld aan de NOMOS Watch Club, leuk ding maar de lichte wijzerplaat is niet mijn ding, dus nu deze onderweg
dus nu deze onderweg
Tof ding hoor ik vind ze leuk, die Clubs
Die 36 is ook mooi maatje en verhouding.
ja de maatvoering is prima
NOMOS Watch Club
Mooi man. En erg leuke configuratie zo.
Mooie keuze ook! Een donkere plaat komt mooi uit op een Club alleszins