Dan is dat de goede keus
Ik zat eigenlijk een beetje naar een exemplaar met bol saffier van monsterwatches te loeren. Mineraalglas houdt me toch een beetje tegen denk ik. Maar ik houd je in de gaten
Levensgevaarlijk, dat spul!
Ik heb ooit een 5’je gehad waar safier in was gezet, is ook altijd een optie.
Ik leef graag op het randje…
Mooi Le Locle Piede maar de
square heeft mijn voorkeur.
Deze vandaag gedragen bij S&C samen met @Sanderrr maar ik was niet onder de indruk. Denk dat de platina versie mooier is
De combinatie rose gouden kast met roodbruine leren band maakte het geheel ook zeker niet beter. Tof ding, maar niet in deze configuratie. Platinum of witgoud denk ik wel erg mooi!
Ik denk eerder dat die goedkoop ogende zilveren subdial die bijna vloekt met de beige plaat het probleem is. Ook houd ik niet van “rare” KS posities. Die staat op zes, of hij moet er niet zijn. Mijn voorspelling is dat dit in platina of witgoud geen haar beter gaat worden, alleen maar kouder.
Ik denk eerder dat t komt omdat t op een zakhorloge uurwerk lijkt wat scheef in een horlogekast is getrapt …
Understatement. Prachtig!
Wow!
Mooie daily!
Zocht al een tijdje naar een horloge met een groene wijzerplaat. Zag deze voorbijkomen en leek me wel tof. Zojuist in een opvlieging op de bestelknop gedrukt.
Skwaaale!
Deze is wel echt gaaf!
Ik heb dit model van ome @Fate_Amenable_To_Change gepast. Hij heeft helemaal gelijk wat betreft de maten. Zat erg lekker. Duuuus… incoming SPB313.
Mooi keuze. Het is de kleinste turtle tot nu toe en hij zit als gegoten.
Turtle kasten zitten altijd fijn, zo’n lichte dial heeft wel wat (nu de zon schijnt)
Mooie plaat! Had je een dag gewacht - kon je hem uit het blauw vissen