Het Grote incoming topic Deel IX

Christopher Ward C63 Sealander 36mm incoming! Toen deze gisteren ‘nearly new’ met volledige garantie op hun website voorbijkwam ben ik er voor gegaan; prachtige combinatie van sportief en netjes in een ideale grootte voor mijn polsjes en géén bracelet die ik toch niet zal gebruiken, maar een leren band. Ben erg benieuwd, ook in hoeverre dat ‘nearly new’ klopt :wink:

28 likes

Lekker man!

Staat je goed!

Samenvatting

Rolex ff gestalt?

Veel plezier met deze vette g-shock😎

1 like

Dat snap ik heel goed! Een paar swirls is tot daar aan toe maar beschadigingen wordt een ander verhaal. Verstandige keuze kerel👍

1 like

Kende deze niet, wat een gaaf horloge en met die specs voor dat geld…Dit soort posts zijn niet goed voor het banksaldo…Een zwarte staat nu op mijn lijstje :slight_smile:

Mooi!

1 like

NA vandaag

Sugess S442

30 likes

Ik keek eerst naar het plaatje, en dacht: mooie Zenith.
Vergipsing

3 likes

Ik niet, maar heb al wel heel vaak naar dit ding gekeken.
Onder het motto “what the hell” ook maar besteld :smile: Wel de vintage lume versie met de Desert tropic er bij.

25 likes

Haha nice. Ik was ook aan het twijfelen tussen de vintage lume en de military green. Uiteindelijk heeft de SO de doorslag gegeven.

Heel tof! Prachtig design, daar ga je blij mee zijn. Ik ken hem van de Glashutte en een vintage Helbros.

21 likes

Ik was even op zoek maar kon het zo snel niet vinden; Weet jij waar het ontwerp vandaan komt?

1 like

Patek verpatst?

Die stalen bracelet op zilveren tudor… net niet.

Juiste draadje? :thinking:

Hahaha, inderdaad, zit verkeerd…:blush:

Ruud, @Ruud
Sinds januari ‘23 ben je aan het zuigen en dit siert je niet.
Je kunt het niet laten en het gaat maar door.

Je kopieerde o.a. mijn avatar en je wilde dit niet ongedaan maken want ‘ze waren niet volledig identiek’.
Ik heb de mijne toen maar veranderd.

Jouw gedrag is ziekelijk te noemen.
Daarom, voor de zoveelste maal, vriendelijk verzoek, laat je mij met rust?

3 likes

Welke avatar was dat? Die patek reclame met hoorns? Na je onvrijwillige afscheid?

Toen was je van hf gekieperd.

1 like

Precies dit. En maar zuigen.
Het was geen patekreclame btw.

Heren, via PB is een betere optie denk ik! Of elkaar gewoon negeren, is nog beter.

3 likes

Welke dan?

Prima idee. Pb maar als je wilt John