Het Grote incoming topic Deel IX

Haha. Top…mooie aanwinst!

1 like

Da’s meer een LA (lelijke aanwinst)

1 like

Komt morgen. Zegt post.nl!

8 likes

Als het goed is komt deze aanwinst uit het land van de rijzende zon morgen…

PS: de foto is een teaser: ik hoop een compleet horloge te ontvangen :wink:

8 likes

Hee!

Cool. Ik wist niet dat je dat had gedaan. Die wil ik nog wel eens bekijken. Ik vraag me al tijden af hoe de witte IRL is.

Right back atcha. :slight_smile:

Hee! Heb jij er nog eentje dan? :slight_smile:

3 likes

:grimacing: :laughing: Komt wel weer…

2 likes

Dank je! Vind ik ook. Toen ik die van jouw had gepast vond ik hem zo lekker op de pols liggen dat ik er ook eentje ben gaan zoeken.

Ik wil binnenkort een kleine (zo’n 4 man) GtG organiseren. Neem ik hem dan wel mee.

1 like

Had de e-mail geanonimiseerd en de verkoper is nergens herkenbaar, maar ik heb het bericht maar verwijderd.

Kort verhaal is dat verkoper denkt dat de schade aan de band door mijn toedoen is ontstaan (tussen het aan de deur in ontvangst nemen van het pakket, en het versturen van de e-mail dat er schade aan de band zit, zat een kwartiertje).

1 like

ik snap de frustratie! ik heb mijn bericht ook verwijderd. Succes met de afhandeling!

1 like

Hoewel de zwarte band fraai is wil ik toch wat variatie toevoegen.

Allora,

Deze twee

Voor deze,

18 likes

Over smaak valt niet te twisten maar op staal is deze n.m.m. wel op z’n mooist David …:wink:

1 like

Soort gelijk iets ook met een horloge meegemaakt.
In mijn geval was het van een buitenlandse wederverkoper via Amazon.

Denk dat die verkopers het erop gokken dat iemand het horloge houdt zodat ze er mooi vanaf zijn.

Uiteindelijk is het wel opgelost bij mij maar voordat je het geld terug heb ben je echt weken verder.

Succes verder ook met de afhandeling.

1 like

Eens. Maar het draagcomfort wel een stuk minder…lees behoorlijk zwaar en log. :wink: Maar goed…deze is toch alweer door naar de volgende patient. :blush: Viel mij wat te klein (op canvas band) omdat de L2L erg kort is…en icm 13.5 dik minder mooi in balans. In mijn ogen en ervaring. Jammer wel want de kleuren waren erg fraai!

1 like

Ja, form over function, overkomt mij ook regelmatig. Luuk @Number4 zal er blij mee zijn maar de aandachtsspanne van Luuk kennende……:joy:

2 likes

Daar is ie, overstijgt al m’n stoutste dromen, fantastisch ding.

Morgen de matching BoR uit Zweden ontvangen!

46 likes

Super mooi!!!

1 like

Exact. Plus dit kun je soms ook lastig goed inschatten zonder gezien te hebben, dus blijft altijd deels een gok(je). En yep…die aandachtsspanne herken ik ergens geloof ik wel. :blush:

1 like

Erg mooi! Lijkt een kleintje? :grinning:

1 like

We gaan het zien als hij binnen is :face_with_hand_over_mouth:

Ik hou je op de hoogte :sweat_smile::roll_eyes:

2 likes

Gefeliciteerd; super net ding :ok_hand:. Die wafel- of honingraatplaten zijn heel vaak erg verweerd en smerig.

1 like