Binnen gekomen. Cadeautje voor mijn vriendin haar verjaardag. Ik hoop dat ze hem irl niet te groot zal vinden. In ieder geval hartelijke dank @SwissToni
Ik hoop dat ze ervan zal genieten, en anders moet ze hier maar een account aanmaken om hem door te flipperen…
Staat leuk naast zo’n FS hè? Dat was mij ook al opgevallen
Dat wensen we haar uiteraard niet toe. Dat ze hem dan maar aan mij door flippert .
Ja echt. Vandaag toevallig de FS aan, en ze dragen zo ongeveer hetzelfde. Ik snap nu nog beter waarom ik hem destijds in het ‘wat-had-je-willen-dragen-vandaag-topic’ had gepost.
Oeh wow! Op die Grafic zat ik al tijden te azen bij @SwissToni maar ben blij dat hij in ieder geval op het forum blijft!
@Anthony zal ook wel teleurgesteld zijn dat hij heeft misgegrepen!
Ja, inderdaad, @Anthony, hoe voel jij je hier nu bij?
Hij was jullie ook van harte gegund geweest, maar dibs is dibs… @Colnago is gewoon sneller dan z’n eigen schaduw.
I’m a big hyena
Mee eens. Unieke dial die zeer mooi uipakt.
Gaaf Vincent! Gefeliciteerd met de verjaardag en de NA. Prachtige combinatie, echt genieten.
Ik ga die Grafic echt nog wel een keer omdoen en dan onder het genot van een biertje en wat bitterballen of een bbq met jullie lachen om onze hobby. Voor nu is de Grafic helemaal op de juiste plek
Best een atypische Breitling, toch?
Heel mooi horloge.
Is mooi! Echte Breitling kenmerken, maar niet teveel Bling.
een ingetogen Breitling: ze bestaan!
mooi hoor, ben benieuwd in het echt. Ik denk nog mooier dan op de foto’s.
Erg fraai. Deze kleurstelling zie je nooit. Het plaatje klopt gewoon.