Het Grote incoming topic Deel IX

Bij wat zoeken op dit type horloge kwam ik deze aanbieding tegen: https://www.ashford.com/glycine-gl0433.html. Wellicht voor iemand anders een goede tip.

2 likes

Mooie skindiver voor Toni, is een goede tip Anthony

2 likes

Kun je met 10,5mm dik op 42mm diameter nog niet spreken van een skindiver dan?

1 like

Dat zijn ook fraaie horloges met prima specs.
Maar, als ik me niet vergis heeft @SwissToni al een Wolbrook gehad én verkocht. Ik dacht meer aan een Aquastar.

17 likes

Ja, die is zeker tof, maar te duur om 80% van het jaar te laten liggen :slightly_smiling_face:

3 likes

Goede suggestie van Anthony, de model 60 is :ok_hand:

9 likes

Maar als dat je insteek is, dan is elke diver te duur :upside_down_face:

1 like

Skxje niet.

1 like

Bij de Wolbrook Skindiver ergerde ik me net als bij de Seiko SPB317 aan de lelijk afgewerkte zijkanten van de wijzers. Die zijn niet netjes gepolijst en dat zie je in het zonlicht vrij goed.

Voor mij is dit niet ver van de realiteit. :smile: Ik draag gewoon vrijwel nooit iets met een duikbezel als ik lange mouwen draag (en er andere horloges voor het grijpen liggen).

Klopt, maar die vind ik wel wat te lomp. En niet scherp genoeg van kastvorm. Althans de 5 sports, maar dat is vrijwel hetzelfde.

2 likes

Wellicht komt er dit jaar nog een 2e serie Clemence Photic:

14 likes

Ha John, was dit model zo snel uitverkocht joh?? Dan heb ik mazzel gehad, had het model totaal niet op mijn netvlies, maar werd via de Whatsapp “getipt” door de heren van het merk zelf voor de lancering. Dat hebben ze dus waarschijnlijk bij veel meer mensen gedaan haha :wink:

1 like

Klopt. Maar voor 200 euro is t prima imho.

Zon glycine is wbt finish ook niet echt top. Wel beter dan een skx natuurlijk.

1 like

Zeker, daar is echt weinig op aan te merken.

Voor het geld hoeft het niet fantastisch te zijn inderdaad. Als er maar geen jeukpuntjes aanwezig zijn.

35 likes

Lekker! :ok_hand:

1 like

Fijn dragend horloge, zeer plat op de pols. Tegenwoordig zitten er selitta sw-200-1 in. Best lopende automaat tot nu toe hier.

1 like

Een Grand Seiko Springdrive champagne dial in 41mm (SBGA201)!

Dit jaar is voor mij een triple kroonjaar. Deze maand 65 jaar, in augustus 50 jaar gewerkt en in september 25 jaar samen met de huidige mw WilSeiko.
:love_you_gesture:

69 likes

En daar hoort een prachtig horloge bij Wil.
Driewerf gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Thanx

1 like

Als dat geen redenen zijn voor een GS, wat dan wel? Gefeliciteerd Wil, ook met de keuze