Je maakt er wel een mega belabberde foto van
Heb je de rubberen band ook? Dat vind ik de mooiste combinatie.
Je maakt er wel een mega belabberde foto van
Heb je de rubberen band ook? Dat vind ik de mooiste combinatie.
Foto had wel iets beter gemogen ja …
Rubber band ga ik me nog halen. Twijfel nog tussen de gesp of vouwsluiting.
Ik woon al een tijd niet meer in Nederland en heb nog wat te laten verschepen. Wat zijn in jouw/jullie ervaring precies de bijkomende kosten? 21% btw plus welke kosten (ongeveer)? En vanaf welk bedrag geldt dat en voor gelijk ieder land (bijv. Engeland wordt gelijk behandeld met Amerika en Japan?)
Hoe is die Borman? Op Catawiki had een (iets mooiere, in mijn beleving) Paul Hausmann gemerkte versie met een prachtige gidsprins voor in-house Zwitsers handwerk me laatst bijna gefopt totdat ik de details van de website indook en daarmee gepaard onderzoek ondernam. (Jammer dat CataWiki geen echt actie onderneemt.) Dat neemt niet weg dat het ontwerp in de basis dus interessant genoeg is om te denken dat het heel wat meer is, maar ik heb nog nooit een eigenaarscommentaar gezien.
Buiten EU naar NL toe is het 0,80 cent voor invoerrechten + 21% over aankoopbedrag en verzendkosten + 2,5% over die 2 uitkomsten samen opgeteld als administratiefee koerier.
Dank! Maar meestal zijn die servicekosten aan minima gebonden, nietwaar, van één of twee tientjes?
Volgens mij 15 euro tot een aankoop van €600.
en en??
Net bericht dat hij onderweg is! Ik ben heel benieuwd.
En? Al uitgepakt?
En op maat gemaakt. Met die kl@te kleine schroefjes. Ik denk dat er nog een halve schakel uit kan.
Maar het wachten waard
Springdrive champagne
Heel erg mooi! Geniet ervan!
Mooi heel mooi. Kan de Sarx de deur uit.
Congratulations Wil met je Master piece.
Gefeliciteerd met deze pracht aanwinst !!!
Heel cool. Ook praktisch met het naderende ek