Gefeliciteerd!
Mooi hoor.
Momentum M-Ocean [38mm] full lume quartz op de bracelet. Mag waarschijnlijk gelijk mee op vakantie over een aantal weken. Moet vanuit Canada komen. Leuk stukje van de website:
- We build each watch to order, completing the final assembly and quality control of your watch only after we receive your order.
Er is inderdaad behoorlijk wat twijfel, vooral omdat CW in tegenstelling tot andere merken niet zomaar te passen valt. Ik ben al een lange tijd op zoek naar een sporthorloge met blauwe wijzerplaat. Het liefst zou ik een Aqua Terra Shades willen maar dat ligt niet binnen mijn budget. Ik heb vaker een Longines Spirit overwogen maar daar vind ik de champagne versie mooier van. Een Omega Railmaster is dan weer te ‘tooly’ voor dit type horloge. Een Black Bay 36 is te klein voor mij en de nieuwe Longines Conquest bestaat nog niet in een maat die mij past.
Ik heb the twelve altijd heel mooi gevonden maar omdat een PRX te groot voor mij is (al twee keer geprobeerd) ging ik er van uit dat dit bij the twelve ook zo zou zijn. Totdat ik op youtube een review in mijn feed zag waarin iemand met exact mijn polsmaat een black bay 58 omdeed om te laten zien hoe groot het horloge draagt. Dat was voor mij de doorslaggevende factor om hem te bestellen. We zullen zometeen zien of hij ook goed om mijn pols draagt!
Het horloge is blijkbaar vandaag al afgeleverd terwijl ik hem gister heb besteld. Ik ben benieuwd hoe hij er irl uitziet als ik thuis kom
Lastig!
Goede keuze
Ik ben ook al langere tijd benieuwd naar dit model maar nooit echt de stap genomen…
Ik hou je in de gaten, vind hem zoals gezegd erg mooi en zeker in deze kleur blauw
even een snel plaatje van wat er net gebracht is. De band op maat krijgen was nog een beste klus (busjes zaten muurvast!).
Geweldige aanvulling in het kistje.
Nieuwste update van de G-schock 5600 onderweg. Met het nieuwe 3525 uurwerk. Kleine evolutie met andere backlight zou hij nu 5 jaar met 1 batterij moeten doen. Eens kijken of er meer aan is veranderd.
Nou HF wat vinden we er van? En dan vooral van het formaat om mijn 16,5cm pols? Het horloge laat zich slecht fotograferen, maar holy shit wat is dit een goed afgewerkt horloge voor het geld. Ik begrijp nu eindelijk waar al die reviewers het over hadden!
Gefeliciteerd Milan. Maat is goed
Ik vind de maat goed👌🏼
Ja perfect ook wetende dat een horloge vaak groter op de foto staat, dan die in het echt oogt. Ik zie niks buitenproportioneels!
Mooi hoor
Maat is prima zo op deze foto maar het is met 40 wel een behoorlijke maat voor je pols…
Wij zijn zeker ook benieuwd. Foto’s!
Mooi. Je kan het formaat wel hebben hoor.
Tof! Staat prima
Proficiat!