Het Grote incoming topic Deel IX

Ook gewoon door haar zelf laten ophalen hahaha!

Schat je cadeau ligt bij de juwelier, ga maar halen. :joy:

Baas.

2 likes

Na veel zoeken, wikken en wegen over de maat, het uurwerk, staal of twotone en kleur wijzerplaat…

28 likes

Voor mijn vrouw. Eindelijk een fatsoenlijk horloge :sunglasses:

12 likes

Leuke configuratie. Of die je blackbay kan vervangen is een ander ding.

1 like

De constellation is absoluut wat meer chique en minder toolish maar denk er net zo veel draagplezier van te hebben.

1 like

Ik wens je het in ieder geval toe

1 like

Incoming, SRPK17
Lang geleden dat ik een Seiko heb gekocht. Maar ik ben benieuwd,

28 likes

En binnen :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

:+1::+1:

Benieuwd wanneer de eerste op HF verschijnen. Ik heb nog niets van mijn order vernomen in ieder geval. Gerucht is 15 juli (pas).

1 like

Klopt binnen nu en 2 weken hoorde ik ook.

Lekker hoor😎

1 like

Prachtig en tijdloos :+1: de Constellation

1 like

Ow shit, ik kocht net iets via catawiki :dizzy_face::see_no_evil:. De horror. Gelukkig is Alfonso Minondo bij de pinken als expert. :cowboy_hat_face:

Waarom geen nieuwe? Die hebben geen safierglaasje meer, en de kroon is minder elegant dan deze jaren 90 heruitgave.

39 likes

Mooi! Ik zat er laatst naar te kijken op de website van Hamilton, puur interesse vanwege het ontwerp maar vond ze qua specs aan de prijs voor een simpele quartz met een mineraalglaasje. Wel een cool design, dat wel.

2 likes

Nice, is dat dat Elvis model?

1 like

:joy:

Mooie aanwinst Vincent :ok_hand:

1 like

Thanks, de moderne zijn idd nogal duur. Zou het kunnen dat de productiekosten van de kast een pak hoger liggen? De verkochte aantallen zullen ook een pak lager liggen dan de kakhi lijn bijvoorbeeld. Dat maakt hem ook al duurder.
Overigens is de moderne automaat versie niet veel duurder dan de moderne quartz versie. Maar gezien de geschiedenis moest deze gewoon quartz zijn.

Thanks. Dat is hem ja. Die van de film blue hawaii. Ook Will Smith droeg hem in de eerste MIB film.

Bedankt Anthony

Ik moest ook gniffelen toen ik op de ‘buy’ knop klikte.

3 likes

Incoming. Casio LF-20W-1AEF.

14 likes

Lekker man! Gefeliciteerd :partying_face:

Mooi. Hoeveel mm?

1 like