Ook gewoon door haar zelf laten ophalen hahaha!
Schat je cadeau ligt bij de juwelier, ga maar halen.
Baas.
Ook gewoon door haar zelf laten ophalen hahaha!
Schat je cadeau ligt bij de juwelier, ga maar halen.
Baas.
Leuke configuratie. Of die je blackbay kan vervangen is een ander ding.
De constellation is absoluut wat meer chique en minder toolish maar denk er net zo veel draagplezier van te hebben.
Ik wens je het in ieder geval toe
Benieuwd wanneer de eerste op HF verschijnen. Ik heb nog niets van mijn order vernomen in ieder geval. Gerucht is 15 juli (pas).
Klopt binnen nu en 2 weken hoorde ik ook.
Lekker hoor😎
Prachtig en tijdloos de Constellation
Ow shit, ik kocht net iets via catawiki . De horror. Gelukkig is Alfonso Minondo bij de pinken als expert.
Mooi! Ik zat er laatst naar te kijken op de website van Hamilton, puur interesse vanwege het ontwerp maar vond ze qua specs aan de prijs voor een simpele quartz met een mineraalglaasje. Wel een cool design, dat wel.
Nice, is dat dat Elvis model?
Mooie aanwinst Vincent
Thanks, de moderne zijn idd nogal duur. Zou het kunnen dat de productiekosten van de kast een pak hoger liggen? De verkochte aantallen zullen ook een pak lager liggen dan de kakhi lijn bijvoorbeeld. Dat maakt hem ook al duurder.
Overigens is de moderne automaat versie niet veel duurder dan de moderne quartz versie. Maar gezien de geschiedenis moest deze gewoon quartz zijn.
Thanks. Dat is hem ja. Die van de film blue hawaii. Ook Will Smith droeg hem in de eerste MIB film.
Bedankt Anthony
Ik moest ook gniffelen toen ik op de ‘buy’ knop klikte.
Lekker man! Gefeliciteerd
Mooi. Hoeveel mm?