Die blijft hoog op m’n verlanglijst staan, die Speedmaster.
Vet!
Toch weer een Panerai
Mooi hoor deze
Heel mooi!
Schitterende kleur!!! Jammer dat ik die kroonbeschermer niets vind, anders had deze zeker op de verlanglijst gestaan!!!
Die datum is wel heel vet zo! En gelaserd (denk ik) en dat tandwielrad rechts boven. Das wel ff wat anders dan een roterend plastic schijfje
Wat een mooie is dit zeg.
Wat is de diameter hiervan?
Dit is de 40mm quaranta / 12.8mm dik. Draagbare panerai zeg maar
Uiteindelijk altijd een panerai in de collectie
Een paar dagen geleden besteld … Lekker vlot altijd uit Duitsland (de ervaring leert er wel een paar dagen bij op te tellen)
Incoming of al binnen? Ben benieuwd hoe deze bevalt! Ik zit ook naar deze te kijken, als vervanger van mijn BB58.
Thx en helemaal eens, ik zie ze te weinig voorbij komen maar dat is dan ook wel weer een pluspunt
Vandaag deze beauty mogen verwelkomen!
Weer een Urushi dail zou gelimiteerd zijn tot 300 stuks (iets waar ik zelf wat aan twijfel maar kom, het rolt lekker over de tong)
Erg mooie wijzerplaat
Al binnen
Bevalt goed. Jubilee - kuch, 5 link bracelet - icm T-fit is top. Is wel veel meer een dresser door de plattere kast en sunburst dial. Zit een beetje tussen een OP en een Datejust in. Maar tot nu toe erg blij mee
Wijzerplaat is eerder chocoladebruin met goud dan zwart
Dit lijkt me ook de mooiste Dail variant van de BB36. Andere kleuren nog gepast?
Schitterend! Bedankt voor het delen!
Blauw eerder al gepast. Ook mooi, iets minder rijk van kleur en ‘dubbelt’ voor mij te veel met mijn BB58
Wit ook in andere maat gepast maar die deed t niet voor mij