Ben erg benieuwd. Welke maat heb je genomen?
Omdat ik veel te veel op hf zit en alles lees, is het niet raden maar weten. Een Nomos tetra, qua kleur heb ik geen idee, iets met donkerblauw en oranje?
Cartier
Tank
Witgoud
En je ging voor iets Frans gaan dacht ik?
Dat ben ik ook
Ben voor de 35mm gegaan, ik merk dat dressers groter dan 37mm nooit lang blijven.
Deze staat al heel lang op het lijstje en nu eindelijk de knoop doorgehakt.
Zwarte dial met plexi. Erg mooi.
Hupla. Van den eerste keer prijs .
Ja, maar daar is iets tussen gekomen. Dat wit goud stond overigens nooit op de planning.
Het visje in kwestie is een tetra. Ook de configuratie zat in deze tip verborgen. Gold skirt tetra verwees naar ‘goldese’. Deze is dus incomming:
En omdat het een nomos is met open caseback natuurlijk. Nu ik er zo over denk is dat pas mijn 2de horloge met open caseback naast mijn club. Toeval bestaat niet.
Prachtig Gefeliciteerd!
Heel tof! Gefeliciteerd
Bedankt . Wederom iets geheel anders dan ik al heb. Ben erg benieuwd.
Gefeliciteerd Vincent. Tof
Mooi man!
Heel mooie keuze! Nomos ten top en het past wel in je straatje
Het gaat dan toch eens gebeuren. Mijn eerste G-Shock komt eraan.
Ik heb nog getwijfeld om de Bluetooth/Tough Solar versie te nemen, maar aangezien de batterij van mijn huidige Casio al over de 5 jaar mee gaat, lijkt solar geen noodzaak.
Ook over de kleur ging ik wat heen en weer. De volledig zwarte versie sprak me wel aan. Maar door de gemengde reviews over leesbaarheid heb ik toch gekozen voor iets dat meer in het oog springt.
.
Bedankt!
Haha, als je bedoelt dat er een hoek af is moet ik je gelijk geven
Impulsieve aankoop hier; een low budget kruising van… met een paar verrassende specs die mij over de streep trokken… Ik kon er online maar weinig info over vinden zoals vaak met “budget” of modehorloges dus ik ben benieuwd
Deze icoon
Plus dit budgetmodel vwb kwaliteit en afwerkingsniveau
Geeft zoiets?
- Titanium dus superlicht
- Saffierglas
- 7,5mm dik
- Diameter 37mm