Het Grote incoming topic Deel IX

Haha, nog een in een ander kleur bestellen.

1 like

Whoppa, en hij zit al om de pols!

Erg fraai horloge, perfecte maat (40mm) en pasvorm voor m’n pols.:ok_hand:

33 likes

(Foto van het web)

Gisteren een bezoek aan mijn AD gebracht. Koffie gedronken, praatje gemaakt en nieuwe oorbellen voor mijn vrouw gekocht. Voor mij onverwachts werd me een Explorer II 226570 aangeboden. Omdat ik dat niet helemaal zag aankomen en dit jaar al best veel geld aan horloges heb uitgegeven, heb ik ervan af gezien (ondanks het feit dat ik het best grote, dikke horloge heel mooi vind). De hele dag (en een gedeelte van de nacht) liggen piekeren en zojuist besloten de knoop door te hakken. Met de dealer gebeld en ja, het horloge was nog beschikbaar. Morgen dus weer een rit vanuit het diepe zuiden des lands naar Utrecht. NA post volgt.

35 likes

Mooi hoor! Alvast veel plezier gewenst!

1 like

Zomer in de kop… een 1994 model op komst. Een pink purplish MOP dial… Ben benieuwd.

15 likes

Mijn ouders zijn binnenkort 50 jaar getrouwd. Wat wil mijn vader als herinnering aan deze gebeurtenis? Een nieuw horloge! Ik denk, das leuk eens kijken in welke richting we hem gaan krijgen…

Voor ik verraad wat zijn wens is, ik heb vandaag alle juweliers in de omgeving gebeld of deze op voorraad is, helaas nergens, dus heb hem besteld op Chrono24 met een leuke korting (incoming dus).

Mechanisch met Moonphase? Wat moet ik daar nu mee? Een automaat omdat het mooie techniek is? Nee Solar-quartz is makkelijker… en ik wil ook de hoogte en het weer in de gaten kunnen houden op mijn horloge! Ik ken uiteraard het standpunt van de meeste forumleden over een bepaald type dingen die je om de pols kunt doen om de tijd op waar te nemen, waar ik ook wel alle begrip voor heb hoor!

Wat wil hij nu hebben, als 74-jarige man voor zijn 50-jarig jubileum? Een Tissot T-Touch Connect Solar:

Titanium kast, verbonden met zijn smartphone… Moeilijk om te zeggen dat ie de pot op kan he? Als hij er binnenkort maar stralend mee aan het spelen is, de handleiding heeft hij al gedownload en is begonnen met studeren!

17 likes

Incoming en gekocht. Net de deal gemaakt.

46 likes

Lekker!

1 like

Heel tof Ruben :ok_hand:

1 like

Heel fraai, mooi begin van de vakantie :ok_hand:

1 like

Gekke Geit… :nerd_face: :smile:

https://www.swatch.com/nl-nl/what-if-green-so34g700/SO34G700.html

22 likes

tempua4929-a3-1_1H0egvTPZDssRv
al eens eerder gehad in 39 mm maar dat is voor een dunne bezel te groot, nu in 36 mm

14 likes

Binnen gekregen vandaag, Red Star GMT, met Seiko NH34 24 uurs uurwerk, automatisch en handopwinder. 42mm

4 likes

Interessant geheel samen. Weet niet of ik t bandje vind matchen met de case. Lijkt me wel geinig op nato

Exact dit gebeurde hier ook.
Stond ik binnen een paar dagen weer bij de dealert, doe nog maar een groene.

Gelachen met die verkoper.

2 likes

Is originele band. Aanzet is 19 mm en met 42 mm case oogt 19mm nato wat ielig. En deze band draagt verrassend fijn (flexibel) en is nauwkeurig op maat te maken (komt met lengte van 24cm…). Meestal draag ik geen stalen band maar op deze modellen draagt ie prettig. Heb er nog bruin leren bandje bij van 21mm, met uitsparing voor aanzet.

Ik vind de originele band niet mooi dan

Een Seiko Speedtimer SBER001. Met solar, saffier en met 42mm helemaal mijn sweet spot.

afbeelding

22 likes

Ubercool voor de verzameling :ok_hand:t3:

1 like

Ben benieuwd :+1:t2:

34 likes