@rorymoer en @Jurtz : Te groot wss idd wel maar ik heb al een tijd geleden aangegeven dat me dat voor een keer niks uitmaakt. Dit word t voorlopig indien de klik er in t echt is t laatste wat er binnenkomt.
Had in 2021 al plannen om naar Cornehl te gaan en ik krijg m maar niet uit mijn hoofd.
Ik ben eigenwijs. Hotel intussen ook al geboekt.
De 42 mm is idd bijna 52 l2l. De 40 mm 49.7 uit mijn hoofd
Om het wat makkelijker te maken: ik zou dan weer kiezen voor de standaardplaat voorop - de guilloche vind ik erg druk - en Genève-strepen achterop. Maar het blijft een kwestie van smaak ipv (no) brains.
Snap dat je dit zo ziet en kans is groot dat er iets gekocht gaat worden. Regulator = leuk en voor mij persoonlijk onder 10 k geen leukere dan deze , alleen zoals eerder gezegd: Wil je een Cornehl zien en bepotelen moet je er heen.
En dat maakt t wat lastiger dat ik niet naar ad x kan dichter bij huis.
Ik kan vrij snel bepalen vind ik t wat of niet.
Ik heb t hoogst zelden en maar tot twee keer toe gehad dat een horloge me niks deed.
Dat was in een grijs verleden met een Omega Constellation (moderne variant) en vrij recent Dornbluth.
Ik geloof niet dat het veel zin heeft om je er nog eens op te wijzen dat je al vier van dit soort horloges hebt, of dat deze joekel van een Cornehl zelfs op de meest ferme polsen nog steeds fors is voor een klassieke dresswatch. Dus ik zeg: veel plezier en we zien de NA wel verschijnen
Eerder de zwarte quartz gehad maar de kleur/gebrek aan structuur van de wijzerplaat deed het niet voor mij. Hopelijk deze waffle wijzerplaat in de kleur ice blue wel. De stalen band is super afgewerkt en draagt subliem dus dat was ook een reden om deze aan te schaffen.