Het Grote incoming topic Deel IX

Veder! Niet normaal…je voelt gewoon niets om de pols. Bizar…maar supercool.

1 like

Komt dat niet omdat ie alweer geflipperd is?

3 likes

Ha David, wat beviel niet aan de Chronomaster? Hij staat nog op mijn lijstje (liefst eentje met lume) dus benieuwd naar je ervaring

1 like

Op zijn boomstammen kon Daffie de Chronomaster niet goed zien.

IMG_3213

7 likes

Aha! :slightly_smiling_face:

:point_up_2: zoiets :smile:

Jammer want het was wel echt een beauty. En zeker voor dat bedrag. Een aanrader iig :+1:

1 like

Leuk zo’n COSC certificaat…

16 likes

Ik leef nog haha :grin:
Lekker lang op vakantie (laatste dagen) dus vandaar inderdaad wat minder actief geweest.

Verzameling is eigenlijk ongewijzigd gebleven, waar ik bij terugkomst wel wat in het blauw zal zetten voor verkoop schat ik in…

Want de Seiko is onderweg uit Spanje :partying_face:

15 likes

Mooi man. Een bonte verzameling bijzondere horloges. :ok_hand:

1 like

Eigenlijk jammer dat ze dat niet altijd meeleveren. Bij andere merken bedoel ik. Als het dan toch COSC certified is, die dan ook het certificaat erbij. :smiley:

Is dit een certificaat uitgegeven door COSC zelf? Of door Formex, met de door COSC gemeten waardes er op geprint? :thinking:

COSC levert een certificaat aan het horlogemerk. Het horlogemerk bepaald zelf of een kopie bij het horloge wordt geleverd.

Hier nog een mooie uiteenzetting van alle stappen die men bij COSC doorloopt…

1 like

Bij Omega heb ik eens per mail navraag gedaan, zou me 100 CHF kosten om eraan te komen.

1 like

Bij mijn Globemaster kan ik de test resultaten gewoon online vinden - mogelijk dat de waarden van jouw horloge ook in het ‘my Omega’ portal te vinden zijn?

1 like

Dat is Metas, de cosc resultaten zijn alleen de testen van het uurwerk uit de kast.

4 likes

Ah, net wat geleerd. Dank!

2 likes

Indrukwekkende verscheidenheid :star_struck:

1 like

Tof om te lezen! Thanks.

1 like

42 likes

Yes Yes! :muscle::grin:

1 like

Mooi man. Net of er geen glaasje in zit.

1 like