Tof
Cool design. Direct even opgezocht. Ik moet wel zeggen dat ik nogal schrik van de prijs voor deze volledig geborstelde kast, handopwinder met geprinte wijzerplaat op een nato van een relatief onbekend merk. Ligt niet ver van een (tweedehands) Tudor BB chrono, breitling aviator chrono, etc
Klopt, ze zijn duur. Dat is helaas het resultaat van iemand die iets leuks maakt in Zwitserland met een afzet van een kleine 600 horloges per jaar, met name in de UK.
Ik hou van toolwatches/military en verzamel graag horloges die maar weinig mensen bezitten, zoals limiteds of dure niche merken 🫠
Daarnaast ben ik een van de weinigen hier die zich niet druk maakt om restwaarde
Ah, ik wist niet dat het merk zo weinig horloges vervaardigde. Dat zijn echt micro microbrand aantallen. Cool ding hoor. Leuk dat het een monopusher is ook
Erg gecharmeerd van deze!
gaaf man.
Fraai die witte wijzerplaat
Hij ziet er wel mooi genoeg uit om op te wachten !
Als je van bracelets houdt is dit een fraaie optie, maar dat zie ik met een King niet gebeuren…
Dumet?
Zelf een bandje aan het printen.
dan ben ik wel benieuwd naar het eindresultaat!
Mooie aanwinst, die band lijkt mij een feest om te dragen
De bevindingen:
- het wordt niet de meest comfortabele band.
- de logo’s zijn te klein om te printen
- maar mss toch een tropic kopen en de Certina uit de verkoop halen.
Niet geschoten is altijd mis!
Prachtig horloge vind ik dit. Die band is echt tof.
‘3 days’ had niet gehoeven op de wijzerplaat, maar dat is geneuzel.
Is dit nou een beetje betaalbaar? Er zat een enorm verschil tussen die nieuwe king seiko’s en die rode versie die er eerst was.
Ik postte hem in reactie op @GMTplus1 aka Rik.
Ha, de blauwe heb ik (nog) niet, wel de silver linen (ik vind hem meer champagne, zie foto) SPB369. En de band is super comfortabel. Was van tevoren bang dat het een epileerband was, maar dat is niet zo.
Deze vallen mee, rond de € 1.700 / 1.800. Er zijn ook duurdere van € 3.400.