…en binnen, al zullen weinig mensen het knalgeel in ‘wat draag ik vandaag’ ontgaan zijn…
Wow, een ‘echte’ foto doet je letterlijk anders kijken. Had dit model wel langs zien komen maar de publiciteitsfoto’s maakten niet direct indruk. Nu wel, dit ziet er gaaf uit. Lekker 70ies zoals je al aangaf. Ik ben daar ook wel gevoelig voor en ga dus maar eens opnieuw op onderzoek…
Poeh poeh, erg lekker zo op een echte foto!
Hij is subliem mooi en nostalgische naar de 70s en 80s.
Heb al de L.E. maar deze blijft naar me lonken.
Proficiat ermee Robert.
Ook prachtig die Limited Edition! Jammer dat je geld maar één keer kan uitgeven he…
Wilde al een tijdje een automatisch horloge kopen nadat ik deze zomer ook besmet ben geraakt met het horloge virus.
Lang zitten kijken naar een Trident Pro van Christopher Ward maar toen kwam ik vandaag deze tegen:
Oei Oei. Das een lastige virus om er vanaf te komen. Daar is nog geen vaccin voor.
Doe je beurs op slot en pasjes in de kluis.
Wel een mooi Hammy .
Ik vrees dat Jesus gelijk heeft
Mooi!
Gaaf ding! Bandje met het gele stiksel staat hem ook perfect!
Ja het bandje staat inderdaad heel mooi. Ben wel voornemens nog een paar andere bandjes bij te bestellen, even kijken wat er nog bij staat.
Ojeé ojeé per ongeluk op bestelling gedrukt. Ik kon me niet langer beheersen.
Het horloge virus heeft me nog steeds in zijn macht, hoe kom ik hier vanaf
There is no cure, vrees ik.
Ik had een tijd ca. 24 horloges, meer past niet in mijn doos. Had er ruim 10 verkocht en zit intussen weer op 24…
Ik ben helaas de 50 stuks al gepasseerd. Mijn portemonnee begint ook al te klagen.
De bankrekening huil steen en been.
Het is hopeloos.
Inbound, een Oris Atrix GT Chronograph. M’n tweede Oris en m’n eerste chrono automaat. Hopelijk landt deze overmorgen op de mat.
Die is heel mooi zeg
Heel erg fraai
In de zoektocht naar een er nu drie onderweg
Drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen, want deze lijkt de ware
Twee Grand Seiko