Als het je grail niet is komt er meer.
Erg mooi! En goed nieuws voor ons want dat gaat prachtige foto’s betekenen
Deze vandaag opgehaald, ik had een allrounder nodig en waar ik voorheen niet zoveel had met een witte wijzerplaat, kan ik hem nu echt waarderen. Heerlijke alleskunner!
Mooi ding Tijl!
Zeer gaaf! Ben benieuwd hoe hij je bevalt!
Thanks
Ben benieuwd…
Me too.
Gefeliciteerd! Al is het dus geen incoming meer. We zien uit naar de NA!
Ik laat het je weten zodra de post is geweest. Sowieso altijd gezellig.
Heh. Vooruit. Misschien ooit een Hanhart, of ik kom terug op onze eerdere discussie.
Ergens is het m’n grail nooit geweest. Dit was voor mij een bereikbaar horloge, alleen moest ik over een mentale hobbel om het te doen.
Grails… Tja. De Cartier Cintree, het liefst een versie uit de vroege jaren 20 met breguet/appel-wijzers, doemt in m’n gedachten op. In geelgoud. Dat, en een Hanhart 417 ES 39mm, uiteraard. En, het moet gezegd, een Breguet 5157 in geelgoud.
Wow heel mooi
Daar gaan nog prachtige foto’s van komen
Feli męt de incoming… die zat er al een hele tijd aan te komen.
Voor mij één van de mooiste GS’s-en die nu nieuw te koop zijn.
Wat betreft die Hanhart 417 ES 1954, dat is een bie-oetie … ik heb 'm en dat is er één die hier gaat blijven.
Ik kijk uit naar je NA van de Shunbun.
Mooie Dial sta al even op de wachtlijst bij Panerai
Que?!
Zeker de moeite waard Maar ze zijn dus nog niet uitverkocht? Of sta je back-up?
Ja, bijzonder hè, er zijn ook mensen die bereid zijn te wachten op horloges zonder kroontje.
Ik doe niet aan wachten. Ik verschoot echter dat het er bij Panerai atm ook zo aan toe gaat.
Nee hoor, valt mee. Dit is toevallig een gelimiteerd model dat enkel online te krijgen is en ook nog eens in batches uitgeleverd wordt. Daarin dus net iets anders dan veel van de andere modellen.
Ahzo duidelijk
Mooie aanwinst ik ben me er sinds gisteren over gaan inlezen en ik begin steeds meer interesse in GS te krijgen. Geen goed teken voor m´n sub