Het Grote incoming topic. Deel V

:scream: wat is dit voor model?

1 like

Ah zo. Ik denk juist dat hij zich perfect leent om lekker nato’s tr wisselen waardoor hij afwisselend blijft. Maar we gaan het zien.

2 likes

Wachten duurt (te) lang :joy:

39 likes

Dat is zeker een feit an een prachtige uitvoering deze :ok_hand:t2:

1 like

Die is schitternd!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Erg mooi!
Kan veel bandjes hebben.

1 like

Ik ben niet zo van Omega, maar zo een in 42mm wil ik ook wel.
Lekkel!

11 likes

Ziet er goed uit. Mooie kast en wijzerplaat. Band maakt m af :+1:t3:

Het heb je er ook 1? Ook Ali? Makkelijk ding heh?

1 like

Bedankt voor de foto en info. Jij ook @Eddio

Maar het is helaas niet wat ik zoek.

Ik hoef geen extra bandjes te vervoeren maar wil graag al mijn bandjes ordenen zodat ik een beter overzicht heb.
Ik schat een stuk of 150 dus een praktische en betaalbare oplossing heb ik nog niet gevonden.

3 likes

Het witte Barton bandje is binnen. Hier aan m’n dressertje

6 likes

Dit is niet voor vervoer maar juist voor opslag. Kunnen 40 bandjes in opgeslagen worden en kost nog geen 10tje.

3 likes

super handig, eerder lagen ze allemaal los of opgerold in een watchrol maar die puilde inmiddels uit

1 like

Heerlijke bandenswapper !

1 like

Interessant ding!
Heb hem ff opgezocht op Ali. Die komt een dezer dagen vast ook Wel deze kant op :grin:

1 like

Het is dat je er bij zet wat het is, ik dacht aan een auto-mat.

1 like

hahhaah een automat… :rofl::rofl::rofl::rofl:

Leuke Seiko tank incomming uit 1975. Mijn andere tank is gejat door m’n wederhelft :stuck_out_tongue:

(Foto’s van internet)

11 likes

Zag dit model in alle gauwigheid in een AD in Amsterdam. Baalde dat ik het niet meenam. Heb het uiteindelijk maar toch besteld. Heb ook de padi versie vorig week ontvangen. Wordt mooi om ze beide te vergelijken.

15 likes

Dat is een van de nieuwe Prospex Land modellen voor 2021.

Zeer geslaagde opvolgers — naar mijn mening — in vergelijking tot de twee modellen van voorgaande jaren. Gelukkig hebben zij hier gekozen voor een kleinere turtle-kast (42 mm) in plaats van de grote versie van de echte turtle.

3 likes