Mooi en héél erg 2021!
Cool, deze modellen kende ik helemaal niet. Kast lijkt inderdaad op een turtle maar net even anders. Een verfrissend horloge, maar het ontwerp moet bij mij nog even wennen
Solar? Oh, nee, toch!
Mooie kleur!
Mooi!
Ik heb een van de vorige versies gehad, met een rode bezel, was een heel fijn horloge, en deze kleur spreekt me heel erg aan. Ben benieuwd hoe ie is.
Gr. Marc
De blauwe met powermatic 80 caliber. Is net wat groter dan de gewone automaat.
Eens zien of dat beter bevalt.
Buiten mn comfortzone. Maar toch eens leuk om deze modellen te proberen.
Nice! Doet me denken aan een oris aquis. Heel mooi model heb je uitgekozen!
Het komt vast en zeker helemaal in orde. Wanneer verwacht jij hem? Ik hoop mijn Seiko deze week te ontvangen!
Wat een enorme vooruitgang die matchende dag en datum qua kleur.
Powermatic 80 is een heel fijn uurwerk!
Je ziet de Seastar niet zo veel hier op het forum en dat heb ik eigenlijk nooit begrepen. Mijn eerste “echte” horloge waar ik in mijn zoektocht de tijd voor heb genomen.
Welkom bij de club. Zie de wel verschijnen.
Ook daarover zijn de meningen verdeeld. Kennelijk is het lastiger te servicen. Het lijkt erop dat Swatch Group meer en meer overstapt naar Powermatic, dus zij hebben er voldoende vertrouwen in. Dus als die trend doorzet, zal het onder servicemonteurs ook wel een bekender klusje gaan worden.
De ruimere gangreserve speelt voor mij geen enkele rol. Ik draag zelden hetzelfde horloge binnen een interval van 3 dagen.
Over meer dan een maand denk ik
Heb er nu al spijt van hahaha, veel draagplezier!!
Het uurwerk zelf is niet het probleem, het afstellen van het uurwerk is wat lastiger je hebt er speciaal gereedschap voor nodig en dat is uiteraard alleen verkrijgbaar bij de Swatch group als je een aangesloten reparateur bent.