Het Grote incoming topic. Deel V

Oh ok dan UPS wat kun je wel. Maar het is toch oprecht treurig dat je als post bedrijf niet je verzekerde verzending veilig bij de ontvanger kan krijgen…

1 like

Snap ik fenomenaal mooi horloge! Echt van harte gefeliciteerd! :heart_eyes: :+1:

1 like

Ik zag dat model toevallig vandaag bij een AD in Rotterdam toen ik naar een oris op zoek was. In het echt zijn ze veel mooier.

4 likes

6538 en 5517, die maken samen mijn Sub top 3.

4 likes

Thx,

Ik zag je foto in een ander topic, ben heel benieuwd.

Gr. Marc

1 like

Ik zou die 16610 best een weekje willen lenen :innocent:

Zou je makkelijk kunnen doen als je wat extra Seiko’s zou verpatsen. Zou alleen die GS niet aanbieden aan Han :stuck_out_tongue:

1 like

Was in dubio… de blauwe of de Khaki/groene SRPG13K1. Misschien neem ik ze allebei :roll_eyes:

1 like

Kunnen, wellicht maar willen? Mwah.

De zwart/gouden vind ik best aantrekkelijk, maar vind ik niet passen bij een field toolwatch. De afleesbaarheid lijkt mij erg goed ervan. De groene daarentegen is erg geslaagd. met de scherpe contrasteerde kleuren. Mijn handen jeuken, maar ik wacht totdat de prijzen (hopelijk) wat dalen. (Waarschijnlijk ijdele hoop :joy:)

1 like

Uiteindelijk wil iedereen een rolex.

1 like

Niet de 5513?

2 likes

Voor iemand die geen Rolex wil ben je wel uitzonderlijk veel in het groene deel te vinden :thinking:

De afgelopen week 2 posts. Is dat uitzonderlijk veel?

Het is niet dat ik er veel tegen heb. Maar er zijn andere horloges die ik liever zou willen. :innocent:

2 likes

Gaaf! Pas je wel een beetje op tijdens de overdracht?

5 likes

Waarom zou ik met een 5512 in het rijtje nog een 5513 ambiëren?

1 like

Heb er volle vertrouwen in, kan niet meer wachten :partying_face:

2 likes

Eens… alleen de 5513 is natuurlijk ook een bond-watch. Kan ook een reden zijn om het juist niet te doen met al een 6538 in het illustere rijtje.

1 like

It’s a kind of magic. :partying_face:

INCOMING!! :star_struck:

60 likes

Lees vandaag maar eens iets over de Brequet overcoil in de 5512!

1 like