Het Grote incoming topic. Deel V

Jaja!! :ok_hand:

1 like

Oehhh die is heel lekker zeg!

1 like

Hm, bijzonder. De 5512 heeft een Breguet overcoil, maar de 5513 heeft een flat coil om kosten te reduceren… interessant. Had niet verwacht dat Rolex dergelijke keuzes zou maken. Aan de andere kant was de Rolex van toen niet de Rolex van nu.

1 like

Ik neem aan dat je zwaar met Han hebt onderhandeld on er ook de jaguar print nato bij te krijgen??

3 likes

Ho es! Je gaat dat toch niet op een nato dragen joh.
Kijk die band is :star_struck:

Mooi! Maar geen Tudor Sub…

1 like

Enjoy prachtige kleur wijzerplaat

1 like

De 5512 is ook een chronometer en de 5513 niet. Verder zijn ze nagenoeg hetzelfde en daarom hoeft er dus geen 5513 in mijn SuperSub-lijstje.

3 likes

Heb de mijne gekocht in Singapore. Voor 330 euro. Incl import nog steeds goedkoper dan in NL :grimacing:

1 like

Waarom vertel je dit pas nu een 5512 niet meer te betalen is?

1 like

Waar ik benieuwd naar ben zijn de mensen die nieuw voor een 5512 kozen. Dat moeten dan ook echte nerds geweest zijn.

2 likes

Waarschijnlijk kocht je toen gewoon net wat er in de etalage lag. Info over de coil was er simpelweg niet.

Haha ja eens. Hoewel de chronometer certificering mij ook wel over de streep zou hebben getrokken. :nerd_face:

Maar buiten dat zou ik in het kamp datum-op-een-duiker zitten en voor de 1680 hebben gekozen destijds, daar moet ik eerlijk in zijn.

1 like

En toen lagen ze ook nog gewoon in de etalage.

Toen waren het ook tools, ipv luxe goederen :rofl:

Wat? Is er een tijd geweest dat gewilde horloges gewoon te koop zijn geweest? Straks ga je me nog vertellen dat je korting kon bedingen op een Rolex!!! :rofl:

Als ik eerder horloges had ontdekt had ik me zo suf gekocht aan Rolexen denk ik. Had echt beter bij mij van 10 jaar geleden gepast als Quartz-horloges…

Nee

1 like

Hoppa! Mooie Omega!

1 like

We kijken na een jaar nog wel een keer wat je ervan vindt?

Je hebt 9 dagen geleden je eerste ā€œechteā€ horloge gekocht, volgens eigen zeggen. Vooralsnog loop je prima op schema :sweat_smile:

Dit was stap 1.

Dat geloof ik niet. Je betaalde 20% meer voor hetzelfde horloge, maar dan met COSC. Dat doe je met een reden.

image

3 likes