Toen was geluk heel gewoon…
Zondag opgehaald bij Colman in Knokke. Zeer blij, wat zeg ik, extreem blij mee.
Wat een prachtig merk is GO toch. Al jaren bewonder ik de mooie horloges van het merk en nu heeft de SeaQ mij ook koper gemaakt.
Mooie aanwinst! Hoe was de ervaring met Colman als ik vragen mag?
Zeer goed, uitermate vriendelijk ontvangen.
Ik ben wel al klant bij Colman Antwerpen sinds 1999.
Jij niet tevreden?
Mooi hoor!!
De zwarte? Ik dacht dat je voor de blauwe ging. Beide zijn overigens schitterend!
Mooie foto van dit mooie horloge
Ben echt verliefd op deze, als deze er in 39mm was, met stalen band(liefst ook met taper) en met zichtbodem (die ontbreekt nog op de 39mm helaas) zou ik hem direct aanschaffen!!!
Wel ik ben klant bij maison de greef. Maar daar hebben ze niet alle merken vandaar de vraag.
Het 36-13 caliber heeft een diameter van 32.2 mm, dat kan je onmogelijk in een duiker van 39.5 mm horloge monteren.
Zelfs meer, de 43.2mm is de absolute minimum voor dit caliber als je ook nog een duikerring wilt waar je bij die maat net 5.5 mm over hebt. Dunner/smaller kan die duikerring echt niet. Er moet ook nog een draaimechanisme in.
De duikerring zit bij een duiker volgens mij over het algemeen niet om het uurwerk heen maar erboven. Als je de wijzerplaat dus wat kleiner maakt dan het uurwerk zou de kast wel wat kleiner kunnen
Naam en rugnummer?
Bij Amsterdam Vintage Watches gekocht? Zag in de story op Instagram dat er zojuist een is verkocht.
Oui! Scherp, mijn beste
Hoho… Dat was de eerste echte… in 2007! Die heb ik dus al bijna 15 jaar geregeld om hè…
Mooie prijs, zeg! Ik hoop snel een NA te zien ervan?!
Uhm, 6 nieuwe knapperds in één keer?!?! Met dank aan @Mipnick natuurlijk!!
Mooie piccas volgen zodra ze binnen zijn