Het Grote incoming topic. Deel V

Mooi! :ok_hand:

1 like

Mooi horloge en volgens mij een flinke qua gewicht.

1 like

Gewicht geen idee, maar mijn Doxa is ook geen lichtgewicht dus het mag wat wegen! Ik heb 1 keer een volledig horloge met titanium kast en band gehad en vanwege het lage gewicht weer weggedaan. Net plastic om de pols…

Ik ben trouwens wel benieuwd wat de link is, zo goed ken ik beiden niet :slight_smile:

1 like

Haha ik vind titanium juist heerlijk qua gewicht en ā€œwarmteā€ van het materiaal. De Doxa is ook best aanwezig dat heb ik laatst wel mogen ervaren toen ik hem even mocht passen van je.
De kast van de Aquastar maken ze volgens mij van een massief stuk staal ergens in het Schwarzwald.

1 like

er zijn om precies 2 linken.
Ten eerste, beide merken hebben een LE uitgebracht waarbij het logo van het duikmerk Poseidon op de plaat te zien was. Deze Aquadive en deze Doxa

Ten tweede, de drijvende kracht achter het nieuw leven blazen in het merk Doxa is ook het brein achter het opnieuw leven blazen in merken als Aquadive, Aquastar en Isofrane. En die persoon is horlogeliefhebber en fan van het eerste uur, Rick Marei!

13 likes

Nice, dank voor de info! :ok_hand:

1 like

Ja de Doxa is geen kleine jongen maar dat vindt ik er juist mooi aan. Die hoeft niet onopvallend te zijn.

Hoe bevalt de ā€œhaaiā€ trouwens… ?

1 like

volgens mij heb je gelijk… ben erg benieuwd!

1 like

Heel erg goed, stiekem zelfs beter dan verwacht. :joy: Nu draag ik de Sinn bijna niet meer en denk er soms over om deze dan maar weg te doen. Die Italiaanse flair van de Squale heeft mij te pakken.

1 like

Precies dat heb ik ook met Squale…

1 like

:thinking::thinking::thinking: ehh sorry? :rofl::rofl:

1 like

Deze hoop ik rap.

:sunglasses: :sweat_smile:

22 likes

Top top keuze, ik heb de.Searambler maar dan als Sub1200t. Fan…tas…tisch…

edit: fantastische combi trouwens op een oranje ā€œisofraneā€ strap… Dan krijg je dit:

14 likes

Merci.

De 1200 is een prachtig horloge !!

Ik wil 'm graag op staal houden, vandaar de keuze voor de ā€œTā€ versie met ā€œratchet claspā€.

1 like

Heel gaaf! Beste keuze denk ik :ok_hand:t4: En impuls is altijd top :crazy_face:

2 likes

als afwisseling / zomerse look gaaf. Maar begrijp me niet verkeerd, de BOR is geweldig en hoort bij de Doxa ervaring!

1 like

Nu nog tijd vinden om uit te pakken.

4 likes

Poh! Gaaf!

1 like

Benieuwd naar de inhoud :grin: