Thnx Han
Kijk aan! Wat vind jij ervan? Ik verwacht mijn Seiko morgen. Ik vind het best spannend, want of die bevalt is nog maar zeer de vraag…
Heel spannend is een Seiko voor mij niet. Ik heb er al een paar honderd gehad
Het is een erg bijzonder model en de wijzerplaat laat zich niet goed vast leggen. Het formaat ook positief verrast door. Helaas wel veel meer gebuikerssporen dan gehoopt, daar baal ik wel van.
Deze binnengekregen en direct ingeleverd bij mijn horlogemaker voor een beurt. Na ongeveer 80 jaar mag dat wel eens.
Terug incoming, nadat ik hem vorige week na ontvangst meteen terug had gestuurd.
Hopelijk nu wel met correct gemonteerde chrono wijzer.
De Seiko SRPD51k1 stelt toch wat teleur, dus die mag weer retour. Jammer, want het was anders wel een leuke combinatie met de Citizen geweest.
Leuke tool- and holidaywatch… De Spinnaker Overboard… Zojuist door de postman afgegeven. Eerste indruk is best o.k. Ik weet niet hoelang deze is de collectie blijft aangezien mijn Breitlings wel erg favo zijn. Hij is in ieder geval lekker big and chuncky.
die staat hem goed
Dit vind ik toch wel een heel fijn horloge. Enjoy!
En die had je toch nieuw gekocht?
Yes, maar toen ik hem de eerste keer om mijn pols slingerde, viel de chrono wijzer er doodleuk af.
Dus meteen teruggestuurd naar Yema.
Morgen is ie terug. Ben benieuwd…
Ohnee! Een Seiko is toch super leuk Wat viel er tegen?
Uiteindelijk mankeerde er wel een hoop aan. De sunburst was al een risico, omdat ik daar niet van houd, maar de band sloot ook niet mooi aan op de kast en daarnaast voelde de sluiting blikkerig aan en dan heb ik het nog niet eens over de kwaliteit van de bezel. Eens, maar nooit weer!
Heel misschien kijk ik nog even naar de Seiko SPB147J1, maar anders is mijn inspiratie op. Ja, een Marinemaster vind ik wel mooi, maar ik wil iets dat de klappen overneemt die de Colt nou incasseert en daar is die nou ook niet helemaal geschikt voor.