Het Grote incoming topic. Deel V

Dat wekt wel vertrouwen. Wellicht is het hem gelukt om wat van die platen los te krijgen.

Hoop dat ie legit is. De configuratie is wel cool :slight_smile:

1 like

Geef sowieso een update als ie binnen is, maar het voelt goed! En deze configuratie klopt gewoon vind ik :heavy_check_mark:

Dat is een speciale zeg! Helemaal brons zo te zien

Dayum :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Staat ook al lang op m’n lijstje.
Waar komt deze vandaan?

Dibs!

1 like

:hugs: Ik kan het haast niet geloven, maar ik heb nog een gloednieuwe Orient Star Standard Date DV02003W kunnen bemachtigen voor een zeer schappelijke prijs. (Hopelijk ben ik niet bedonderd :grimacing:)

Wij zullen het over een aantal weken zien.

10 likes

Neen, zo :point_down: hoort het te zijn

Met mijn Strapcode bandoleer band ook cool

6 likes

Weldegelijk legit (althans, alles OEM), maar gelukkig geen diver maar sports watch configuratie…

Moet ook idd aan een mooie bracelet vind ik, kijken of Strapcode nog wat heeft voor de SRPE55 case!

10 likes

Airmanneke van Glycine om de pols.
Fijn weekend vast HF!

9 likes

Gelukkig heb ik voornamelijk 5 digit rammelbakken ter vergelijking dus zal wel goedkomen :sunglasses:

1 like

Heel tof! Ik vind de groene plaat super mooi. Mooiste 65 wat mij betreft. :ok_hand:
Wel even veel foto’s maken he! :grin:

1 like

Prima :+1:

Volgens mij is het gewoon een mod.

Maar weet er onvoldoende over om te discussiëren :+1:

1 like

Dat zegt hij ook :wink:

2 likes

Het is zeer zeker een mod, maar wel een mod met alleen maar originele Seiko onderdelen. Vandaar legit (in mod-termen). Klinkt als een boel mod, maar dat mod maar even dan :rofl:

2 likes

:point_up_2: Vast wel :ok_hand:

1 like

Nou, valt vies tegen eigenlijk…

Strapcode
Forstner
UncleSeiko

Niet echt iets moois (de SRPE55 heeft een lugwidth van 20mm) wat een beetje die sfeer van jouw bandje geeft helaas…

1 like

Mhh

Ik zie inderdaad ook alleen maar deze twee

5 likes

Ja… “net niet” bandjes helaas… Maar we zoeken vrolijk verder :smiley:

1 like

Als ze deze in 22mm hadden dan had ik deze voor de Seiko Red Special willen hebben.

Is er alleen in 20mm, zou tof staan op jouw horloge :ok_hand:

2 likes

Ruilen we toch van kast joh :sweat_smile: :shushing_face: :rofl:

Thanks voor de tip, als ik geen staal op smaak kan vinden is het een prima plan b!

1 like

Heb je een viltstift in de buurt?

1 like