You sure? Weet je waar de plaat vandaan komt? Dit model wordt namelijk wel gefaked.
Ja, tenzij die platen net zoals zoveel Seiko limiteds verkocht zijn via de onderdelen mannen waar al die limited platen eindigen… Mijn eerste assumptie is dat niemand zijn limited vermod… dus ik vind zo’n mod meteen tricky.
Volgens mij worden limited platen tegenwoordig niet langer door Seiko los verkocht. Maar misschien zijn er toch nog een paar boven komen drijven ergens.
Heb van de verkoper (een van de semi oprichters van WUS) alle documentatie en foto’s gekregen, deze kerel heeft die paar honderd dollars niet nodig schat ik in (gezien zijn collectie) of hij moet er een hobby van maken om arme kerels in Nederland te pesten (kan natuurlijk)
Soms moet je het van een paar duizend kilometer verderop vertrouwen, en ik heb er vertrouwen in! Mogen jullie later “told you so” roepen als het een ome Ali dial blijkt te zijn haha
Ik kan het haast niet geloven, maar ik heb nog een gloednieuwe Orient Star Standard Date DV02003W kunnen bemachtigen voor een zeer schappelijke prijs. (Hopelijk ben ik niet bedonderd )