Het Grote incoming topic. Deel V

Echt een topkeuze. De eerste indruk van deze Chronometer Sport in huize Bauhaus is erg positief.

De band is niet zo goed als van een moderne Rolex, maar het uurwerk, de kastvorm en de afwerking compenseren dat ruimschoots.

Komt bij dat mensen die dit kopen het kopen als liefhebber. Niet om indruk te maken op anderen of als investering. Dat maakt ‘m nog wat sympathieker :blush:.

6 likes

Terechte vraag, maar :100: legit : srpe55 case met originele SRPE83 Brian May Limited Edition wijzerplaat… Vind het zelf een geweldige combi!

Hoe is men aan die wijzerplaat gekomen? :thinking: Je 500+ euro limited opofferen voor een mod?

2 likes

You sure? Weet je waar de plaat vandaan komt? Dit model wordt namelijk wel gefaked.

Ja, tenzij die platen net zoals zoveel Seiko limiteds verkocht zijn via de onderdelen mannen waar al die limited platen eindigen… Mijn eerste assumptie is dat niemand zijn limited vermod… dus ik vind zo’n mod meteen tricky.

2 likes

Gaaf !
En je kan altijd nog wat verkopen toch :wink:

Volgens mij worden limited platen tegenwoordig niet langer door Seiko los verkocht. Maar misschien zijn er toch nog een paar boven komen drijven ergens.

Hopelijk is deze niet te lang onderweg :crossed_fingers:

23 likes

Heb van de verkoper (een van de semi oprichters van WUS) alle documentatie en foto’s gekregen, deze kerel heeft die paar honderd dollars niet nodig schat ik in (gezien zijn collectie) of hij moet er een hobby van maken om arme kerels in Nederland te pesten (kan natuurlijk) :grin:

Soms moet je het van een paar duizend kilometer verderop vertrouwen, en ik heb er vertrouwen in! Mogen jullie later “told you so” roepen als het een ome Ali dial blijkt te zijn haha

4 likes

Dat wekt wel vertrouwen. Wellicht is het hem gelukt om wat van die platen los te krijgen.

Hoop dat ie legit is. De configuratie is wel cool :slight_smile:

1 like

Geef sowieso een update als ie binnen is, maar het voelt goed! En deze configuratie klopt gewoon vind ik :heavy_check_mark:

Dat is een speciale zeg! Helemaal brons zo te zien

Dayum :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Staat ook al lang op m’n lijstje.
Waar komt deze vandaan?

Dibs!

1 like

:hugs: Ik kan het haast niet geloven, maar ik heb nog een gloednieuwe Orient Star Standard Date DV02003W kunnen bemachtigen voor een zeer schappelijke prijs. (Hopelijk ben ik niet bedonderd :grimacing:)

Wij zullen het over een aantal weken zien.

10 likes

Neen, zo :point_down: hoort het te zijn

Met mijn Strapcode bandoleer band ook cool

6 likes

Weldegelijk legit (althans, alles OEM), maar gelukkig geen diver maar sports watch configuratie…

Moet ook idd aan een mooie bracelet vind ik, kijken of Strapcode nog wat heeft voor de SRPE55 case!

10 likes

Airmanneke van Glycine om de pols.
Fijn weekend vast HF!

9 likes

Gelukkig heb ik voornamelijk 5 digit rammelbakken ter vergelijking dus zal wel goedkomen :sunglasses:

1 like

Heel tof! Ik vind de groene plaat super mooi. Mooiste 65 wat mij betreft. :ok_hand:
Wel even veel foto’s maken he! :grin:

1 like

Prima :+1:

Volgens mij is het gewoon een mod.

Maar weet er onvoldoende over om te discussiëren :+1:

1 like

Dat zegt hij ook :wink:

2 likes