Het Grote incoming topic. Deel V

Een AP plaat in een Rolex kast? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geintje. Gaaf ding!
Ik heb voorkeur voor de bruinish sunburst. :grin:

Ja, maar of je die gaat vinden door je Casiootje met nieuwprijs 65 euro hier aan te bieden voor 200 euro en er dan maar bij te vertellen hoe niet te vinden en uniek in zijn soort het horloge wel niet is… komaan man :rofl:

:rofl:

Met rolex mogen dit soort fratsen niet eens.

2 likes

Interessant. Welk model is dit?

1 like

Als jij die Casio voor €65 kan vinden, koop ik er 3 voor je… ik heb er namelijk aantoonbaar €200 betaald. Dus even dimmen voordat je iemand die je niet kent beticht van Rollie-fratsen :pinching_hand:

1 like

Heb zelf hier op het forum eerder aangegeven dat dit horloge ooit als retail voor $70 is uitgegeven, dat ook nog ter info :sunglasses:

Heel cool weer! Geweldige Seiko’s duikel je steeds op :ok_hand:

1 like

Daar gaat t zaterdagavond relletje…

1 like

Funny 🄲

Ik dacht dat Casio goedkope massaproductie deed maar blijkbaar maken ze dus unieke stukken die boven list verhandeld worden. Who knew!

Dit feestje gaat over een ander model buddy :sweat_smile:

You could know, gewoon even googlen op dit model en proberen te bestellen… good luck with that :crossed_fingers:

Echt.

1 like

Dank je, eerder al de grijze variant gehad. Mijn lijstje wordt wel steeds korter :upside_down_face:

De SBSS015

2 likes

Zelfs in Zwitserland (nog) niet (meer) leverbaar:

Tissot PRX Powermatic 80 - T1374071104100 | TISSOTĀ® Schweiz (tissotwatches.com)

Watchstand gekregen voor vaderdag. :ok_hand:

24 likes

Mijn vader draagt Aldi horloges, dus dan is de watchstand mss wel duurder dan wat erop gaat.

Gefeliciteerd Erik. Moest spontaan denken aan @RLC.

1 like

Ik ook, die heeft zijn vader 5 watch rolls gegeven :facepunch:

2 likes

Ghehe, ik gooi vaak overdag m’n horloge op het aanrecht. Ik vind het eerlijk gezegd wel erg makkelijk zo. :ok_hand:

Deze Tropic gisteren besteld bij Meraud.
Schijnt ƩƩn van de beste/fijnste Tropic banden te zijn. Ben benieuwd. Ze zijn heel lang niet leverbaar geweest.

https://meraud-watches.com/product/black-rubber-tropic/

4 likes