Het Grote incoming topic. Deel V

Oef wat gaaf! Maar ligt dat gewoon op de plank, of wordt dat nog even wachten?

1 like

Soort van op de plank zullen we maar zeggen. Ligt er eentje bij Jaap, nieuwe bestellen is een te dure grap voor mij :sweat_smile:

3 likes

Super goede keuze! Ben blij dat ik daar middels het passen aan heb bij kunnen dragen :+1: Niet meer wegdoen en snel ook eens bij Michiel langsgaan :wink:

2 likes

De “try out” is een hommage of ben ik fout? :grinning_face_with_smiling_eyes: heeft tevens ook wat weg van een Landeron compressor

1 like

Haha was ik toch in de goede richting :grinning_face_with_smiling_eyes: ben benieuwd naar de foto’s als hij binnen is :sunglasses:

1 like

Is dat de ex van @tompj dan?
Gefeliciteerd!

Lol, ook Tom een ban.

4 likes

:rofl: Dat is echt hard gegaan die draad.

2 likes

Dank!

Deze is van December 2020, Tom had die van hem al wat langer toch?

3 likes

Dat vind ik echt een schitterende aanwinst. Had zelf ook mijn spaarpot al eens omgedraaid, maar je hebt er geen gras over laten groeien. Heel veel plezier ervan!

1 like

Chique gozert! :+1: :wink:

1 like

Nope 24 December 2020 om precies te zijn :joy::rofl:

1 like

Weet ik niet precies.

1 like

Incoming. Ben benieuwd!! (Plaatje van internet)

35 likes

Wilde iets simpels digitaal voor twee x niks. Helaas lijkt de iconische Casio F91w qua formaat op mijn pols alsof ik hem zojuist van een 9-jarige afhandig heb gemaakt dus het is de W-217H in het zilver met zwarte band geworden. Voor €22,- op de mat.

16 likes

Dat maandje werd wat langer… Maar, het lijkt er op dat de Onda binnen 2 maanden wordt geleverd :upside_down_face:
De Italiaanse Zwitser kwam via Duitsland vandaag bij de Nederlandse AD. :sunglasses:
:flamingo::watch:

12 likes

#incoming :sunglasses:

37 likes

Bulova autavia :stuck_out_tongue_winking_eye: Erg cool!

3 likes

Klopt! Compleet gemaakt door Heuer incl de bekende microrotor automaat cal. 15 aan boord :sunglasses:

4 likes

Deze incoming. Weer een Seiko :innocent:

11 likes

Ja, dank je de koekoek.

En hoe verder, als er in Japan geen Seiko meer over is?

2 likes