Het Grote incoming topic. Deel V

Vrijdag de JDM ‘Antarctica’ Monster ophalen:

35 likes

Dit viel tegen :point_up_2:

Dusss… Herkansing met wat vrolijkere kleurtjes! Zwaar geinspireerd door de kleur-combo’s van deze eye-(cotton)candy van Oris:

3 likes

Russisch love @ first sight!

Deze Russin van @Marijn2 die vandaag in het blauw verscheen kon ik niet laten lopen :heart_eyes:.

En maar tegen mezelf zeggen dat ik even niks meer zou kopen… :grimacing:

8 likes

Volgende week in de bus… :crossed_fingers:t4:

25 likes

Heel mooi :ok_hand:

Dat wordt genieten als die binnen is :+1:

1 like

Dat verwacht ik…nooit gepast gehad dus blijft spannend

Profetische woorden van onze @ivar1:

Of iemand moet nog een geniaal idee hebben hoe ik 6 horloges in een winder voor 4 krijg :sweat_smile: :rofl: :man_facepalming:

5 likes

Head only de laatste 2/4 achterin onder de kussentjes?

1 like

Dat is niet eens een heel slecht idee haha :smiley:

Moraal van het verhaal: koop geen winder in de flipperitus periode van je leven haha

3 likes

Bij flipperitus wissel je ze toch? Je zit dus in de collecting-phase, veel beter :wink:

1 like

Ik had echt even rust maar toen zag ik deze en kon ik niet anders. Na hem bij @Veblen gepast te hebben was het zaadje wel geplant :sweat_smile:

Onwijs veel zin in!

49 likes

Die is knap!

1 like

Oef wat gaaf! Maar ligt dat gewoon op de plank, of wordt dat nog even wachten?

1 like

Soort van op de plank zullen we maar zeggen. Ligt er eentje bij Jaap, nieuwe bestellen is een te dure grap voor mij :sweat_smile:

3 likes

Super goede keuze! Ben blij dat ik daar middels het passen aan heb bij kunnen dragen :+1: Niet meer wegdoen en snel ook eens bij Michiel langsgaan :wink:

2 likes

De “try out” is een hommage of ben ik fout? :grinning_face_with_smiling_eyes: heeft tevens ook wat weg van een Landeron compressor

1 like

Haha was ik toch in de goede richting :grinning_face_with_smiling_eyes: ben benieuwd naar de foto’s als hij binnen is :sunglasses:

1 like

Is dat de ex van @tompj dan?
Gefeliciteerd!

Lol, ook Tom een ban.

4 likes

:rofl: Dat is echt hard gegaan die draad.

2 likes

Dank!

Deze is van December 2020, Tom had die van hem al wat langer toch?

3 likes