Vrijdag de JDM ‘Antarctica’ Monster ophalen:
Dit viel tegen
Dusss… Herkansing met wat vrolijkere kleurtjes! Zwaar geinspireerd door de kleur-combo’s van deze eye-(cotton)candy van Oris:
Russisch love @ first sight!
Deze Russin van @Marijn2 die vandaag in het blauw verscheen kon ik niet laten lopen .
En maar tegen mezelf zeggen dat ik even niks meer zou kopen…
Heel mooi
Dat wordt genieten als die binnen is
Dat verwacht ik…nooit gepast gehad dus blijft spannend
Profetische woorden van onze @ivar1:
Of iemand moet nog een geniaal idee hebben hoe ik 6 horloges in een winder voor 4 krijg
Head only de laatste 2/4 achterin onder de kussentjes?
Dat is niet eens een heel slecht idee haha
Moraal van het verhaal: koop geen winder in de flipperitus periode van je leven haha
Bij flipperitus wissel je ze toch? Je zit dus in de collecting-phase, veel beter
Ik had echt even rust maar toen zag ik deze en kon ik niet anders. Na hem bij @Veblen gepast te hebben was het zaadje wel geplant
Onwijs veel zin in!
Die is knap!
Oef wat gaaf! Maar ligt dat gewoon op de plank, of wordt dat nog even wachten?
Soort van op de plank zullen we maar zeggen. Ligt er eentje bij Jaap, nieuwe bestellen is een te dure grap voor mij
Super goede keuze! Ben blij dat ik daar middels het passen aan heb bij kunnen dragen Niet meer wegdoen en snel ook eens bij Michiel langsgaan
De “try out” is een hommage of ben ik fout? heeft tevens ook wat weg van een Landeron compressor
Haha was ik toch in de goede richting ben benieuwd naar de foto’s als hij binnen is
Dat is echt hard gegaan die draad.
Dank!
Deze is van December 2020, Tom had die van hem al wat langer toch?