Het Grote incoming topic. Deel V

Dat vind ik echt een schitterende aanwinst. Had zelf ook mijn spaarpot al eens omgedraaid, maar je hebt er geen gras over laten groeien. Heel veel plezier ervan!

1 like

Chique gozert! :+1: :wink:

1 like

Nope 24 December 2020 om precies te zijn :joy::rofl:

1 like

Weet ik niet precies.

1 like

Incoming. Ben benieuwd!! (Plaatje van internet)

35 likes

Wilde iets simpels digitaal voor twee x niks. Helaas lijkt de iconische Casio F91w qua formaat op mijn pols alsof ik hem zojuist van een 9-jarige afhandig heb gemaakt dus het is de W-217H in het zilver met zwarte band geworden. Voor €22,- op de mat.

16 likes

Dat maandje werd wat langer… Maar, het lijkt er op dat de Onda binnen 2 maanden wordt geleverd :upside_down_face:
De Italiaanse Zwitser kwam via Duitsland vandaag bij de Nederlandse AD. :sunglasses:
:flamingo::watch:

12 likes

#incoming :sunglasses:

37 likes

Bulova autavia :stuck_out_tongue_winking_eye: Erg cool!

3 likes

Klopt! Compleet gemaakt door Heuer incl de bekende microrotor automaat cal. 15 aan boord :sunglasses:

4 likes

Deze incoming. Weer een Seiko :innocent:

11 likes

Ja, dank je de koekoek.

En hoe verder, als er in Japan geen Seiko meer over is?

2 likes

Dat duurt hopelijk nog wel even! :grimacing: Al zie je wel van sommige horloges dat het aanbod minder wordt.

Ja, als jij alles koopt… :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Weer wat erbij als Casio-liefhebber. Net binnen gekomen, Casio MTD1082-1AV.
Op een Duitse tweedehandssite gevonden, bod van 10€ werd aanvaard. Kan je ze zelf toch niet voor maken voor dat geld. :wink:

10 likes

32 likes

Heb toch maar een tweede vakantiehorloge aangeschaft

13 likes

Een wat vreemde eend in de Reverso lijn incoming.
Destijds JLC’s antwoord op een sportieve variant en om deze reden ook wat meer geschikt voor mij.

Ongebruikelijke dial, geweldige afwerking, extension links in de bracelet en dat voor een zeer schappelijke prijs. What’s not to like? :grin:

Zeer benieuwd als deze binnen is.

24 likes

Vandaag in de pre-sale deze schitterende chrono besteld :heart_eyes:

Levering vanaf september…:confused:

23 likes

Wel knap hoor!

1 like