Toch 50% in de knip, dat doe je goed
Zo gaaf! Ik heb deze via het forum eens om gehad en hem toen niet gekocht maar dit is altijd een beetje blijven knagen. Toevallig afgelopen weken weer naar gekeken. Heb jij hem via chrono in Frankrijk gekocht toevallig?
Dit kon wel eens zoân praktische-ik-verlaat-je-nooit-meer-Alpina worden: zeg maar de top, de Alpina-top:
spitsvondig hè
Nog ff wachten en dan genieten topper!
Daar kun jij wel eens gelijk in hebbenâŚ.
Gaaf!
Dank je!
Dan heb jij er vooralsnog meer ervaring mee dan mij haha. Een sprong in het diepe maar had er (na wat verdieping via internet) een goed gevoel bij. Nu vol spanning afwachten dusâŚ
Volgens mij heb jij de goede voor je !
Kennelijk de oorspronkelijke koper en wat ik meekreeg een aardige liefhebber. Het horloge lag in de kluis met een dial zonder verkleuring, was voor mij een duidelijk signaal dat dit hem moest worden (naast de prijs natuurlijk).
Mocht het je model toch niet zijn dan hoor ik het graag⌠het enige dat mij tegen hield is dat ik mân speedy nog te koop moet zettenâŚ
Gaaf ding hoor!
Is helaas een fake.
Dit is een zogenaamde Mumbai special edition
Jammer maar bedankt voor de bijdrage.
Incoming: Mooie Zuludiver rubberen band voor op de vandaag binnengekomen Vostok Amphibia 710!
Als je even wacht dan weet ik het, een speedy staat ook nog op mijn âwil ik ooit nog proberenâ-lijstje dus ik sluit niet uit dat daar dan vervolgens iets uit zou kunnen komen.
Eerst kijken hoe deze gaat bevallen natuurlijk. Ik was al enthousiast, maar door jouw bevestigende woorden al helemaal
Jubilee band voor mijn Seiko SRPE71K1
Strapcode Miltat 22mm Super-J Louis Watch Band for Seiko 5, 316L Stainless Steel Brushed V-Clasp
Eens! Die komt er ook nog wel.
Ben alleen benieuwd na de kwaliteit van t bandje.
De standaard band van seiko rammelt echt aan alle kanten(vind ik).
Hoop dat die van strapcode beter is.
Die rammelt echt niet
Alleen de clasps van Strapcode zijn iets dikker maar niet storend
Oersterk iig
Kijk aan! Ben echt benieuwd. Als het goed is donderdag of vrijdag binnen. Zal wel wat fotos posten.