Backstory
Maar binnenkort misschien iets anders dan Rolex, stay tuned
Backstory
Maar binnenkort misschien iets anders dan Rolex, stay tuned
Leuk hoeft niet duur te zijn he. Ben benieuwd!
Ben benieuwd naar je ervaringen (en insta stories erover). Ziet eruit als een fun watch. Kijkuit naar de foto’s.
Hier heb je al wat beelden.
Wat is die fascinatie met logo’s / wapens op platen ? Ik vind het eigenlijk altijd afbreuk doen aan het origineel.
Wat spreekt jullie er in aan? Van Lucas weet ik exclusiviteit, maar dat lijkt me bij die niet het punt.
Helemaal niets. Ik heb 'm gekocht voor het kleurtje en omdat het een chrono is.
Edit: schiet me net iets te binnen. Nu kan ik zonder te liegen zeggen dat ik af en toe een wapen bij me draag
Exclusiviteit & de backstory.
Die dingen zijn nooit gemaakt voor particulieren, dus om en dan een te bezitten lijkt mij gewoon heel gaaf.
De 5 & 6-digit sportmodellen hebben helaas geen afdruk op de dial maat een gravure in de Caseback.
Maar dit is echt alleen voor bepaalde personen gemaakt en is dus via via ooit op de markt gekomen.
Oeh heel mooi!! Zeker met dat nieuwe uurwerk!
Mooi Mooi Mooi!!!
En toch jammer dat ik z’n voorganger niet aan je heb kunnen verkopen
Ik heb de hype een jaar lang kunnen weerstaan en nu die een beetje bedaard is moet het er toch gewoon van komen, helemaal toen er wéér eentje in het blauw stond hier…
Dankje! Die van jou was ook een mooie met de scherpe wijzers, verzonken bezel en witte chapterring. Alleen het oud logo vond ik minder en de kast vond ik net wat te “lang”, hier sluiten de endlinks mooier aan tegen de bezel
En mooie aanwinst! Ik heb mijn BB58 bijna 3 jaar en het is veruit mijn meest gedragen horloge! Topstuk
Ik begrijp het wel, maar ik zal het onthouden
en die BB58… het is toch van de zotte om die naast m’n BB36 te hebben, maar het MOET gewoon!
Totaal verschillende horloges, dat komt goed! ik vrees voor de BB36 eerlijk gezegd…
En hij is binnen!
Even de snelle vergelijking met het model wat hij vervangt leert al snel dat het formaat echt vele malen beter is. “Draagbaar” is nu een woord wat in aanmerking komt als omschrijving.
Wellicht dat er nog een NA volgt.
Zit zo erg na te denken om deze speedy te kopen, maar ik denk dat mijn vrouw mij dan wat aandoet. Heb nu 2 incomming. Decisions, decisions, decisions.
werkelijk …
Het ziet er echt mega machtig mooi uit
Misschien wil zij 'm ook wel dragen, dan zit je goed
Heb maar een bod uitgebracht, wie weet.
Zij heeft haar ogen laten vallen op de JLC die incomming is hehe.