Hoort die band zo te glimmen?
Het is een two tone band, maar ik denk dat die foto een filter heeft. Ik zoek even een paar andere foto’s op. Vanavond zoek ik nog een paar identieke modellen om het daarmee te vergelijken.
Nu ik het zo bekijkt lijkt het geverfd. Volgens de verkoper is alles origineel.
Geverfd? Dat is helemaal niet best lijkt me
Hij doelt op polijstwerk. Horloge glimt iets te veel.
De buitenste linkjes horen inderdaad een brush te hebben, deze bracelet lijkt volledig onder het polijstwiel te zijn gegaan. Evenals de sluiting.
Jammer, had mijn zinnen erop gezet. Time to move on.
Juist.
Proficiat man
Sommige horloges blijven je bij, en krijg je spijt nadat je ze geflipperd hebt. Dat had ik met de Seiko SARX035.
Bij Seiko meestal niet zo’n probleem, omdat modellen vaak best lang geproduceerd worden. Helaas geldt dat niet voor de SARX035. Nu staan er wel enkele te koop, maar daar wordt echt veel teveel voor gevraagd.
Luuk @Number4 las dat ik er een zocht, en bracht me een exemplaar onder de aandacht die “onze” Jaap van Ten2two te koop heeft staan. En die gaat op korte termijn richting WilSeiko!
Enorm bedankt Luuk! Ik begon de hoop al een beetje te verliezen.
Graag gedaan en mooi dat je eruit bent gekomen met Jaap….altijd prima zaken doen
Ik hoop dat hij snel om de pols zit en dat je er van mag genieten
Nu niet meer weg doen hè
Dat durft een ras-flipperaar niet te beloven
Ik weet er alles van
Het is maar goed dat je deze laat gaan.
Hier is zoveel mis mij dat wilt je niet eens om je pols hebben
Het blijft een topper, ik heb destijds die van jou overgenomen. Maar ook niet meer in bezit. Die wijzerplaat blijft gewoon super mooi Proficiat
Goed geheugen! De RZE Endavour is binnen, DHL stond gisteravond al voor de deur, een leuke verrassing. Ik ben er blij mee: licht door het titanium en de kleur is ook mooi. Diep en warm geel, net zachtgekookt eigeel op een asfalt structuur. Super lastig op een foto vast te leggen. De eerste foto klopt het meeste volgens mij. Verder mooie kast met scherpe hoeken en voor mij goede maten.
Mooi mattering van de kast. En leuke kleur plaat!