Het Grote incoming topic. Deel V

Anders ëven een appje doen. Misschien kan ik er wel een gebruiken :wink:

1 like

Nagekeken, is inderdaad het vrouwenmodel. Niet bijzonder slimme actie, voordeel is wel dat de vrouw aanstaande maandag jarig is en ze nog geen two-tone horloge had. Krijgt ze direct een extra cadeau. Soort late-push-present van onze dochter :stuck_out_tongue: Scheelt wel weer, nu heb ik toch nog een plekje ruimte in mijn horlogekist…

3 likes

Haha, makkelijk opgelost zo. :+1:

1 like

Hoe dan? Toen ik je dit laatst had doorgestuurd zei je “meh”… :sweat_smile:

Bestaat die?

Die is uitverkocht. Maar er is meer:

https://iflwatches.com/product-category/casioak/

Zag het idd net!
Kut. Had die Galaxy series wel willen hebben. :face_with_symbols_over_mouth:

Hmm 549 euro voor een stuk plastic? Cartoon business is doing well I guess.
Deze mag je voor de helft hebben. Mag je zelf gaan knutselen :kissing:

4 likes

Als Cartoonist weet ik kunst te waarderen. En de tijd die er in gaat. Dat is wat anders :joy:

1 like

image

2 likes

Un connoisseur d’art :crazy_face:
Wel erg aan de prijs voor één G-Shock. Maar aan de andere kant bij Rolexen of andere Zwitserse horloges waar zulke unieke projecten worden gedaan zijn de prijzen vele tienduizenden euro’s.

1 like

Deze is echt super gaaf. Onder de 300 had ik hem serieus overwogen. Maar 500 is wel heel veel.

18 likes

Het is geinig. Meer niet imo.

1 like

Ze zien er leuk uit, zeker, maar die dingen zijn helaas allesbehalve onverwoestbaar. Toen ik laatst in de sneeuw ging wandelen, was het glas volledig aangedampt. Is een gekend fenomeen bij deze lees ik online. Ik vind het behoorlijk teleurstellend. Loopt z’n iconische status voorbij, de Gshock.

Ondertussen tikt m’n skx007 al 10 jaar onverwoestbaar door. Zonder enig issue.

Plaatje voor de sfeer:

1 like

Hoe dan? Temperatuurverschil of loop jij op je handen?

4 likes

Nah, was zelfs geen direct contact met de sneeuw. Idd temp-verschil.

#triest

Tot op heden kan de mijne prima tegen sneeuw, in bad gaan, douchen en handenwassen.
Zwemmen is er nog niet van gekomen.

Ik verwacht gewoon niets van een stukje plastic van 100 euro. Kan het ook niet tegenvallen :wink:

Omdat het kan… :grimacing:

1 like

You sound like a RP (rich pimp) :moneybag:

Meh…

1 like