Het Grote incoming topic. Deel V

M’n nieuwe band. :sunglasses:

50 likes

Welke is dat? Uncle Seiko toevallig?

Nee, Omega Apollo 11 50th anny band👍

2 likes

Dit is heel erg vet

1 like

super.

1 like

Staat top man. Mooi dat het meteen na de lugs buigt :ok_hand:

1 like

Heel nice!

1 like

Héél gaaf.
Maar is dit nou een officiële Casio uitgave of zomaar een bedrijf dat customised Casioaks schildert?

1 like

Yes!

Hier stukje leesvoer. Ik moet er niet teveel meer naar kijken. Hij is echt gaaf :sweat_smile:

3 likes

afbeelding

afbeelding

afbeelding

13 likes

Ik vind ze echt super gaaf

Wauw dat wel echt zuur ja… Denk je een alleskunner om je pols te hebben, en dan gebeurt er dit

2 likes

Half uurtje geleden, UPC aan de deur met een verwacht pakketje. Ongeduldig als ik was, gelijk vakkundig geopend.

Als extra verrassing kwam er ook nog wat lekkers uit, een pakje Originele Kanjers, stroopwafels :hugs:
Heel attent van Juwelier Kremer (DKremer), thx!

Na verder uitpellen kwam het horloge tevoorschijn. In real life minstens even mooi als op de foto’s.

Zo, nu nog het bandje afstellen en weer verder werken. Of niet…

27 likes

Vind ik ook. Ze zwieren termen in het rond als carbon core en gooien het ding van een gebouw. Blijkt Gshock gewoon weer marketing te verkopen. Kunnen niet eens een deftige kast maken.

Klopt. Niks aan de hand. Je hebt gewoon pech.

Nope. Staat zelfs op de casio website bij de FAQ dat dit normaal is :rofl:
Het web staat er trouwens vol van gerapporteerd, ik blijk zeker niet de enige te zijn. Soit, het is wat het is, maar mijn eeuwig vertrouwen in de Gshock is weg. Gewoon plastieken massa geproduceerde dingetjes met ‘survival’ op gedrukt.

https://support.casio.com/en/support/answer.php?cid=009001014001&qid=51548&num=4

1 like

Wat grappig, ‘sneeuw’ wordt zelfs specifiek genoemd. :sweat_smile: Tsja, ik ben bang dat die plastic horloges in dampend vochtige sweatshops in elkaar worden geplakt.

Ftfy :+1:

En eet smakelijk! :smile:

3 likes

Net na een laaaaange omweg aangekomen:

Leuk ding hoor.

29 likes

Incoming…
Zoektocht heeft een half jaar geduurd. Wou een uitzonderlijk horloge uit mijn geboortejaar.
En deze King Seiko 49999 voldoet perfect!
Wordt geleverd met een extra NOS bezel en glaasje.

Fijne dag nog :slight_smile:

23 likes