Nee mannen…zo gek ben ik nu ook weer niet.
Bas vroeg de drie horloges ff samen op de plaat vast te leggen. Vandaar.
Nee mannen…zo gek ben ik nu ook weer niet.
Bas vroeg de drie horloges ff samen op de plaat vast te leggen. Vandaar.
Welke is er nu van jou?
Van de 3 vind ik m misschien ook wel het mooist
Proficiat! Staat je erg goed
Dank!
Dat is een mooie! Verkoper uit Engeland?
Gefeliciteerd! Was ook mijn keuze geweest, al vind ik de Colt altijd wat hebben. Het uurwerk van de Tudor is weer prachtig… Ach laat maar, de Omega heeft het allemaal. Nu ff rust in huize daffie (met een kleine letter)? Wel ff de datum goed zetten
Met de GS sneeuwvlok aardig wat in de sneeuw staan te fotograferen, niks geen beslagen glas. Wel vriest de sneeuw gelijk vast aan het glas, dat was hoogstens wat lastig voor de foto’s.
Valt inderdaad tegen van Casio.
Thx kerel!
Ja mijn take was de BB58 is voor mij wat te klein en oogt zelfs iets saai. Terwijl de Seamaster echt een high-end feel heeft, plus speelser is en een beter formaat. De keuze was snel gemaakt. Datum en tijd ook ff gedaan. Wist dat niet…dank voor het meedenken.
Dat mannetje zat continue in m’n achterhoofd de boel te verstoren…
Thanks David! Leuk om te zien. Qua maat lijken de Breitling en de Omega vrij dicht op elkaar te zitten. Klopt dit? Of is de Breitling lig to lug wel wat kleiner?
Klopt idd wat je zegt. De Colt en Seamaster zitten redelijk bij elkaar in de buurt. De BB58 is echt een volle maat kleiner.
Prachtig hoor, gefeliciteerd!!
In ieder geval schitterende keuze en mijn inziens ook de beste. Heb hem zelf ook met een ‘touch of gold’ . De enige reden dat ik twijfel om hem te houden is dat ik meestal wat kleinere horloges draag, maar vooral het verhaal wat er voor mij aan kleeft (vervelende ervaring hier op HF en met AD om nieuwe rubberen band)…
Zelfde model?
Regelen ze dit onder de garantie?
Ik ben de zwarte met rosé goud