Het Grote incoming topic. Deel V

Oh haha :grin: :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd!
De Seamaster ipv een Colt, mweh.

Gelukkig weten we dat dit ook maar tijdelijk is haha. Even proeven en weer door!

4 likes

Wat bedoel je?

Haha idd :sunglasses:

2 likes

Seamaster Professional 300m ipv Colt lijkt mij top. Seamaster is van veel hoger afwerkingsniveau. De Colt is een beetje de instapper bij Breitling en dat merk je links of rechts om toch.

2 likes

Deze nog steeds, na vertraging mijnerzijds

rondom het weekend

14 likes

Ook erg mooi!

1 like

Ben ik het niet mee eens.
Maar ieder zijn mening!

Even ter lering, waar merk jij het (veel hogere) kwaliteitsverschil aan dan?

1 like

Fraaie aankoop hoor! Weer iemand blij met het flipperen van Luuk, waar zou HF zijn zonder @Number4?

3 likes

Het zijn jouw woorden RLC. :100:

19 likes

Kast afwerking. Caseback. Band. Sluiting. Dial. Bezel action. Eigenlijk overal.

Even voor de goede orde ik heb de Colt 44 Blue Automatic A17388 zelf ook gehad. Mocht vertrekken toen de Superocean II 42 A17365 kwam met z’n witgouden applied Breitling logo en gegraveerde kast met Breitling anker logo. De opgelegde plaatjes met logo en tekst op de Colt vond ik echt goedkoop ogen. De Colt legt het qua bouwkwaliteiten en afwerking af tegen de Tudor Black Bay, Omega Seamaster Professional 300m, Breitling Superocean II 42, Seiko Marine Master 300 SLA021J. (En ik heb ze allemaal gehad of heb ze nog steeds).
Desalniettemin is de Colt een erg mooi horloge, maar de boven genoemde nieuwe generatie Seamaster Professional 300m is van een hele andere orde.

2 likes

Er zijn mensen op HF die het misschien zelfs omgekeerd zien. :wink:

2 likes

hahahaha ik moet denken aan die voetbaltrainer: gewoon kut :joy::joy:

Zeker weten van wel wat kwaliteitsverschil…je merkt het het de afwerking, gewicht en met name het overall gevoel (is niet echt op foto te zien of uit te leggen maar is er wel degelijk).

Colt is prima en zeker een prachtig horloge maar de Omega is echt een stap omhoog.

2 likes

Hahaha klopt :wink::sweat_smile:

1 like

Dat de Colt geen applied logo heeft is een design keuze, heeft natuurlijk niks te maken met kosten of kwaliteit. Dat je een Seamaster boven een Colt plaats kan ik begrijpen, dat horloge is letterlijk 2 keer zo duur. Maar ga alsjeblieft niet zeggen dat de Colt een instapper is of dat de SuperOcean II beter zou zijn want dat is lariekoek. Vrijwel alle onderdelen tot aan het uurwerk en de band hebben ze gelijk.

P.S. De dial van mijn Colt eens goed ingezoomd? :star_struck:

1 like

Veel leuker dan de nieuwe Superocean!

1 like

Haha ik vind het onzin, maar goed. Dat blijft een subjectief iets natuurlijk. .

Enfin, prima :muscle:

2 likes

Alles is subjectief maar hier kun je niet omheen als je ze naast elkaar ziet en voelt :blush:

1 like