Het Grote incoming topic. Deel V

Ontzettend ondergewaardeerd als merk, welke al in 1737 is opgericht. Voor een schijntje op de kop weten te tikken in zeer mooie staat… hoop hem deze week te ontvangen:

14 likes

Nostalgische beater :heart_eyes:

3 likes

Heel gaaf man!

1 like

Mooi! Wat voor uuwerk zit hierin?

1 like

Ergens in de jaren 90 is getracht nieuw leven in het merk te blazen met de Harpoon 2000 serie… hier zit dan ook een standaard ETA 2824 in en niet een originele eigen Favre-Leuba uurwerk van voorheen.

Hij is binnen, en potjandorie jullie hebben gelijk. Ik vind hem ook gaaf, uitstekend en vet! :100: :dizzy:

Leuk bandje ook erbij.

Maar een MN strap is toch wat leuker.

Niet slecht :+1:

27 likes

Poh, lekker man. Gefeliciteerd. Dat elastiekje doet 'm goed t.o.v. originele band.
Maar een nato is beter denk ik.

1 like

Bedankt voor je antwoord. Op zich iets wat je in soort gelijke situaties vaker ziet

Nog even wachten op een paar onderdelen, maar het grootste deel is al binnen. Als “donor” worden een Seiko SNZH57, een Sea Urchin en twee keer een Pagani Design PD-1651 gebruikt…

4 likes

Een heel lief, klein, schattig duikertje gescoord voor mijn wederhelft: Tag Heuer 980.028B.

Ik hoop dat ze hem mooie vind (en dat-ie past). Maar eerst mag er nog een nieuw batterijtje in.

8 likes

Incoming de Limited Edition van een hardcore Sinn duiker.

Typisch love it or hate it horloge.

Waar ik de „gewone“ U1 niet zo bijzonder vind, kan deze me wel bekoren. Live echt beter dan de foto’s.

Filmpje

36 likes

F’ing dik. Deze vraagt om een uitgebreide NA :ok_hand:

2 likes

Zo wat een toffe uitvoering dit! :ok_hand:

1 like

Morgen :heart_eyes:

30 likes

Lekker wel! Van harte gefeliciteerd! :sunglasses: :+1:

:raised_hands:

1 like

Vanmiddag komt post.nl met: