Het Grote incoming topic. Deel V

Eterna-Watch-Box-Watches-Box-Case-Vintage-With
:grin::grin::grin:

13 likes

Poehoeehh, die kast is vet baas!

1 like

Foto van de verkoper:

Maar zo zien jullie natuurlijk niks :joy: Maar het is een 7015 time sonar. Een van de horloges waar ik al een tijd opzoek naar was. Eindelijk een mooie kunnen vinden :ok_hand:

9 likes

Voor een “af en toe dagje dragen” uurwerk kan een handwinder perfect. Als ik een daily beater draag overkomt het me vaker dat ik hem s’ochtends vergeet op te winden. Laat staan als ik er om de zoveel dagen moet aan denken. Vaker overkwam me het dan dat ik ergens halfweg de dag de tijd moest gaan vragen of ergens te laat toekwam omdat m’ uurwerk stil stond. Ja ik ben nog eentje van de ouwe stempel die kijkt op zijn uurwerk ipv op z’n GSM om te weten hoe laat het is.

2 likes

Precies de juiste NOS bracelet gevonden voor m’n Seastar quartz

4 likes

Leuk! Benieuwd naar de inhoud! :smiley:

1 like

Aha wat koop ik nou weer? Deze kennen jullie vast wel @Aqualand @WVE

Wat zou zo’n lotje kosten denken jullie?

1 like

Vet ding :ok_hand:

1 like

Uitstekende keuze. Zeker in het wit!

1 like

Tof ding. Wat is het eigenlijk? chrono, alarm?

1 like

M’n Sinn is nog niet aangekomen vandaag :disappointed:
De douane vond het blijkbaar nodig om eerst bij FedEx en later bij TNT hun piesje eroverheen te moeten doen, terwijl het bedrag wat ik moet betalen al lang vast staat.
Dus nog even afwachten…

1 like

Huhhhhh???¿

1 like

Het is een (flyback) chrono. Wat het time-sonar precies is weet ik niet. Je hebt zelfs time sonars zonder chono. Wel hebben ze allemaal een display caseback

1 like

afbeelding

Trekker overgehaald en nu wachten tot de boot vanuit Japan aankomt :hugs:

Check je whatsapp🧐

1 like

Cool. Jaren 70? Vrij vroeg voor een display Caseback. 39mm ook. Mooie maat.:ok_hand:

1 like

Dat klopt, q2 70s volgens mij. Je hebt zelfs versies met een display wijzerplaat. Dat is ook cool, maar met de ondoorzichtige plaat is ook wel lekker clean.

12 likes

Leuk ding

1 like

:flushed: je weet het allemaal wel te vinden

1 like

Kijken kijken kijken… :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: