Het Grote incoming topic. Deel V

Quukske

1 like

Quartz shitters

47 likes

Wow :star_struck::partying_face:

1 like

Mooi👌

1 like

De squale is nog niet eens binnen maar hier alvast een hint naar de volgende incoming.

Betreft een uitbreiding van mijn Doxa familie.
Het idee voor dit horloge is voor het eerst geboren op 15 Mei 1969 met een tropisch tintje en recordhouder op de 1000 meter.

Dus wat is het? Dat laat ik nog even een verrassing. Binnenkort te bezichtigen in het Doxa Only Topic.

4 likes

Als alles goed gaat, morgen

19 likes

Ik neem het pakketje wel in ontvangst! :innocent:
Mooi!

2 likes

Haha, en anders ik wel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Komt best uit mannen. Dan hoef ik geen vrije dag te nemen om achter de deur te liggen :grin:

Ow wacht
 ik moet toch thuisblijven omdat m’n vrouw een corona test moet laten doen. Dus ik mag niet naar m’n werk voordat de uitslag bekend is. Heh jammer :smirk:

3 likes

Hopen dat het goed is.

2 likes

Dankje. Ga ik wel vanuit. Vandaag kreeg ze de uitslag van de eerste test en die was negatief. Maar omdat ze 3 collega’s met Corona in de buurt heeft gehad moet ze zich nog een keer laten testen morgen. Maar dat zal ook negatief worden denk ik.

2 likes

Seiko 7A38-706A incoming, mijn derde 7a model.

16 likes

Morgen wakker worden, koffie zetten en hopelijk gaat de bel tijdens het nuttigen van de dagelijks portie froot loops.

23 likes

hoop het mee voor jou!. Lang getwijfeld over deze helaas handwinder en ik verkies een automaat. VAER heeft die maar is dan weer 40 MM groot en vind ik dan weer te groot. De zoektocht gaat door!

1 like

Wat is nou makkelijker dan een handopwinder met 80 uur gang reserve, kan bijna geen automaat tegen op. 10 sec opdraaien en weer weg leggen :blush::ok_hand:t2:

3 likes

Een quartz.

2 likes

Een automaat.

2 likes

Een springdrive.

Ontopic: Damasko DC80 wachttijd, 1 week down, nog 5-7 weken te gaan

1 like

Gaaf man. Ben benieuwd naar je mening straks.

2 likes