Jullie hadden gelijk. Het is inmiddels netjes opgelost.
Bedankt voor de scherpe blik
A check! Fully diamond bezel. Wat een ding was dat ook! Disco!!! Miami Han Vice
Je verwacht het niet!
uitgebreide review dit weekend…
Kek kleurtje hoor.
Geel en zwart. Dat zijn de kleuren van zomer 2021
Ben benieuwd naar de review. Deze stond een tijdje bovenaan mijn lijst maar toen toch voor een MM300 gegaan.
En nu ook echt onderweg.
Spannend.
Ik heb niet eerder een horloge ‘ongezien’ in het verwegland besteld. dus voor mij is 't best wel even spannend dit. Ik ken het horloge niet, ik ken de leverancier niet. DHL ken ik wel, die flikkeren hier in de buurt alles gewoon over de heg. Leuk. Dinsdag aanstaande de verwachte levering; da’s best nog veel nachtjes slapen …
Blub blub …
Waarom in Singapore besteld? Met DHL komen hier nog forse kosten bij ben ik bang.
Weet ik, maar dan toch nog iets goedkoper.
Enne, you only live once …
Gnomon staat goed bekend volgens mij!
Die heb ik gehad. Super leuk ding, ga je vast geen spijt van krijgen.
Volgens mij zijn ze ook te koop bij watchgecko verzonden vanuit warehouse In Germany, dus geen BTW en extra importheffing.
https://www.watchgecko.com/watches/shop-by-brand/squale-watches
Komt 'ie nu mee …
Maar ûh, dat was me bekend. Forse prijs ook. Ik heb alle geautoriseerde dealers bekeken, via de Squale website en buiten de EU rekening gehouden met 25% opslag. In Denemarken zou trouwens het goedkoopst zijn geweest. Maar dat zag er een beetje ‘sjebby’ uit. Gnomon is het netst/voordeligst, geeft vertrouwen en 't is ook gewoon leuk een keer zo’n overseas ervaring.
Ik kan niet wachten tot dinsdag.
Gnomon wel maar DHL niet. Denk dat je per saldo duurder uit bent dan op Chrono24 waar ze uit zweden komen. voor 850 euro inclusief verzenden.
Nee. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen.
In die 25% zitten ook de afhandelingskosten van DHL of wie dan ook. Dus BTW, invoer én afhandeling. Die op C24 heb ik ook gezien, 850 is ook een keurige prijs.
Incoming, ben erg benieuwd… Seiko and me, dat is een haat-liefde verhouding : als ik er geen heb, wil ik er 1 en als ik hem heb, wil ik hem weg…
Dus @anon50762135, hou die paringsdans met de postbeambte kort en krachtig en get that thing over here
No stress
Foto: Hodinkee
Zo herkenbaar!
Haha, komt goed. Zal hem vandaag of morgen naar Zuid-Europa sturen. Veel plezier er mee!
Heb er als alternatief een Molequin band voor besteld, eens kijken wat dat geeft…