Het Grote incoming topic. Deel V

Wow herkenbaar dat hoarden haha! Mooi spul, we gaan in ieder geval samen het merk Hyakuichi ontdekken, een first voor dit forum haha!

Zag je in een ander topic aankaarten dat je wellicht denkt aan modden, ik kan je dan als start-horloge de Pagani PD-1651 aanbevelen! Waarom? Nog geen 7 tientjes, Seiko NH35 movement, 28,5mm dial maat én persoonlijk vind ik de standaard bezel die er op ligt al erg mooi!

Een mooie en niet al te dure start van nog een verslaving (vrees ik haha :joy:)

2 likes

Ik heb Seiko Batman van de hand gedaan omdat ik de bezel te donker/zwart vond. Ik mis wel een Batman om de pols. Het lijkt mij nu fijner om het zelf in elkaar te zetten.

Bedoel je bezel of wijzerplaat? Plaatje wisselen is zo gedaan bij dit model dus, heb zelf twee van dit model gekocht om er zoiets van te maken:

1 like

Bezel.

1 like

2 voor begin volgende week :blush:

Plaatjes van het www.

15 likes

Ze zijn binnen:

De SRPC23 Turtle is echt heel gaaf. De grijze sunburst wijzerplaat is :ok_hand:t3:

14 likes

Twee horloges incomming:
De Fortis Flieger

En de G-shock GW-B5600BC-1BER:
afbeelding

14 likes

Ingecommed ondertussen:

16 likes

Oeh, mooie military watch…

1 like

Mooi gepersonaliseerd. :ok_hand:

1 like

Dit horloge stond al langere tijd op mijn lijstje. Was het ondertussen een beetje vergeten. Ik merk dat de Squale 1521 plotseling veel voorbij komt op het forum. Het horloge was terug op mijn netvlies!

Ik hou van horloges met iets bijzonders in het ontwerp. De kast van het reguliere model vind ik prachtig. Opgelegde indices zijn voor mij echter een must. Een horloge met lichtblauwe plaat heb ik nooit eerder gehad en de bezel van dit model maakt het voor mij nog mooier.

Incoming: de Squale Onda Azzurro :smiley:

29 likes

Incoming! Vorig jaar was een rustig jaar in mijn horlogedoos. Dit jaar is dat wel anders, 3 horloges onderweg tussen nu en oktober. Net mijn korting van Traska verzilvert die ik kreeg omdat mijn Freediver V2 foutjes had en terug moest: een Traska Commuter Glacier White. Eerder al (maar later incoming) een RZE Endeavor in Medallion Yellow en een Wicked Watch Company Pearl Diver via Kickstarter, waarbij ik voor de Magpie ga. Plaatjes!

15 likes

Toch maar eens proberen nadat ik hem zo vaak voorbij heb zien komen hier.
Besteld met leuke korting bij Siebel!

7 likes

Die heb ik ook. Bevalt goed. Alleen even uitvogelen hoe ik hem op de zomertijd krijg. :grin:

2 likes

Haha, ik heb net zitten vogelen daarmee :joy:
Linksboven ingedrukt houden, daar begint het mee :+1:

Voor de Fumoso

1 like

We zullen vast niet de enige zijn. Succes!

Veel plezier van je Casioak.

Mooi setje zo incoming!

1 like

@junior

Ja hoor, komt een dag eerder zelfs hier :slight_smile:

:love_you_gesture:

2 likes

Zo een:

35 likes