@Eddio weet je toevallig hoe de 24 uurs bezel insert moet gebruiken /
Interpreteren?
Dat is wat ik, indirect, ook vroeg
Staat tof, gefeliciteerd
Deze is niet te gebruiken als GMT functie, zit er puur voor de looks. Zoals @ivar1 correct opmerkt mist er hiervoor een GMT hand. Ik gok dat hier van origine een World timer bezel op zat.
Haha, thanx. Ik ben ook heel benieuwd… Als ik het toch maar lastig vind om aan te zien, weet ik je nu te vinden. Nog even wachten helaas, ergens in mei of juni komt 'ie pas deze kant op.
Yes, bedankt! 3 heel verschillende horloges, op zich al een mooie collectie als ik niet zo van diversiteit in de horlogedoos hield. De Traska is al onderweg gelukkig :).
Crosspost met ‘wat had je willen dragen’, maar ik heb deze incoming én ik had die graag al willen dragen. Dus ja.
Incoming: Seiko Astron SSH003J1
WOW! Dik ding …
Eindelijk de eerste beelden van mijn nieuwe horlogedoos ontvangen. De buitenkant wordt nog gepolijst en de binnenkant zal ook met het blauwe leer worden bekleed. ETA is verschoven naar half april (blijkbaar was het leer op en lastig te bestellen).
Heel mooi!
Jouw eerste Astron?
Absoluut!
… op naar een nieuw horloge!
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Probeer juist weer af te bouwen, kwaliteit boven kwantiteit. Of zoiets.
“Oh, leuk, heb ik nog niet” *buy now
Zo gaat dat ongeveer.
Ik zag hem langskomen. Erg mooi hoor!
Dankjewel. Ben erg benieuwd. Heb ooit een witte White Shadow gehad. Even een leuk bandje scoren en hij gaat hopelijk lang gedragen worden!
Tijd dat er een horloge bij gezocht gaat worden…
Als je daar mee weg komt ben je een held
Ik ga het ook proberen
Dat valt wel mee. Een horloge kopen met 20mm lugs is niet zo moeilijk.