Het Grote incoming topic. Deel V

Spannend er komt iets de 14060 vergezellen!

5-digit, tritium, sport :heart_eyes:

4 likes

Heb je alvast wat modelbouw verf ingeslagen? :innocent: :innocent:

2 likes

Er is een Oris Big Crown Timer onderweg vanuit Kroatie.
Een tijdje geleden verliefd op geworden toen er hier eentje in het blauw voorbij kwam, daar helaas op misgegrepen, nu eentje via Uhrforum kunnen scoren.

Heel benieuwd naar. :grinning:

7 likes

Ik hoop as weekend

Daarna de collectie uitdunnen!!

35 likes

Waar hebben we dat eerder gehoord. :wink:
Mooie aanwinst, ik wil hem zelf ook nog eens proberen. Ziet er op de foto’s altijd TOP uit!

1 like

Ja, blijft fraai! :+1:

1 like

Deze komt hopelijk deze week nog mijn kant op! De nieuwe 38mm versie, ben heel benieuwd hoe deze draagt. Wordt mijn eerste duiker, lekker shinen aanstaande zomer :sunglasses: Kreeg er via onze Duitse vrienden bij Olfert mooi nog 82 euro korting op met de code BLACKWEEK (bijna april, maar ik klaag niet :grin:)

16 likes

Lekker hoor! Mijn koopdrang is weer even gestild :lying_face:

15 likes

Meer heb je eigenlijk niet nodig toch. Mooie duo. :ok_hand:t3:

1 like

Incomming.

Nog alleen even een afspraak maken wanneer op te halen.

31 likes

Nice! Mijn grail en uiteindelijke eindhalte. Gefeliciteerd met je aankoop. :ok_hand:t3:

1 like

Ik had gisteren contact en toen hadden ze er nog maar een en die was gereserveerd voor een andere klant. En vandaag werd ik gebeld. Dus of ze hebben er twee, of die ander heeft afgezegd.

Of het is het pas exemplaar wat al door honderden klanten is gepast en wat niemand meer wil om dat hij meer wear heeft opgelopen binnen de winkel dan dat hij ooit buiten de winkel zal gaan doen. :clown_face:

2 likes

Ja dat zie je dan vanzelf bij het ophalen. :yum:

1 like

Mooie band erbij, titanium?

1 like

Speedmaster, titanium?

Op aliexpress zal je best titanium speedmasters kunnen bestellen. Maar nee, deze een stainless steel.

Ik zie zoveel speedmasters voorbij komen maar het leek net door die kleur van die band maar dan zal het aan de leesmodus van mijn telefoon liggen.

1 like

Hij ziet er inderdaad wel grijs uit, dus alleen afgaande op het plaatje begrijp ik je aanname.

1 like

Het was niet om te trollen… Gewoon een eerlijke vraag

1 like

Ooh, zo vatte ik het ook zeker niet op. :beers:

Ze zijn er geloof ik wel, maar geen speedmaster professional modellen, maar speedmaster racing modellen geloof ik.
En met de 10.001 limited edition modellen van omega zal er misschien ook wel een ttussen zitten.

1 like

Incoming! Aangestoken door het forum, en nu een besteld, een Vostok Amphibia! Mijn eerste Russische horloge, ik wist voorheen niet eens van het bestaan af! Ben benieuwd, 200 meter waterdicht met schroefkroon, automatisch uurwerk met datum voor minder dan 100 pleuro’s! :hushed:

13 likes