Geen miskoop. Prima horloges die Russen.
Ik had het mezelf zo beloofd.
Niets meer kopen. Wat meer sparen voor als ik weer wat leuks tegenkom.
Maar dat leuke kwam ik snel tegen …
Nog 2 dagen wachten.
Ja, ik lees een hoop positieve berichten erover! Heel benieuwd!
Mooi hoor, met die gele accenten en de crownguards!
Grappig. Afmetingen? En waar vind ik meer info?
Ik heb er vorig jaar ook 1 gekocht. Zijn leuke horloges. Ik moest alleen wel wennen aan het opwinden en datum verzetten. Het lijkt een beetje gammel, maar het zou beter in elkaar zitten dan veel traditionele calibers (in de zin van minder kwetsbaar).
Ik heb de Zissou versie die is vernoemd naar Steve Zissou uit de film The Life aquatic. Ik wilde deze vanwege mijn schipperswerk in een grijs verleden.
Kast is 41 mm en 14 mm hoog. Hier kun je wat extra info vinden en in het cccp-Russische horlogetopic uiteraard.
Ja die heeft zeker een maritieme insteek inderdaad! Ze hebben in ieder geval vaak een uitgesproken wijzerplaat, de een nog grappiger als de ander! Ook met de rode ster vind ik dan echt uber-Russisch! Ik heb deze besteld, eigenlijk om de kwaliteit eens te proberen, vanwege de prijs was ik toch wat sceptisch.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit direct bij een webshop een horloge heb gekocht. Horlogewebshopvirgin dus.
Maar wat een leuke!
Ik ben er een beetje laat bij, maar eindelijk heb ik ook een CasiOak incoming!
Ik ben voor de helemaal zwarte gegaan, ondanks dat ik her en der lees dat de afleesbaarheid niet zo goed is. Ach, als ik wil zien hoe laat het is kijk ik wel op mijn telefoon, wie hip wil zijn moet lijden
Dat was wat het voor mij er een wat bijzonderdere duiker van maakte. Plus dat de Combat 6 vintage me heel erg goed bevalt.
Waarom? Staat je goed.
Thnx man, heel leuk ding inderdaad.
Staat prima met een hemd en jasje. De vraag is wanneer is die weer eens aan heb
En dat wist je niet voordat je hem kocht?
Leuk ding
Je bent zelf een leuk ding. Ik moest een HF lid in nood helpen.
Leuk horloge.